Gå til innhold

Hvordan date når man er 100 % alenemor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel i snart tre år og har møtt en mann jeg kan tenke meg å date. Vi har vært på 1 date og det var kjempe koselig. 🙂

Utfordringen er at jeg er alene med sønnen min så og si hele tiden. Jeg får kanskje barnevakt 1-2 ganger i måneden og det er ikke mye når man prøver å bli kjent med hverandre utenom sms. Vi tekster daglig men det blir bare korte meldinger i en hektisk hverdag. Hvordan gjør dere andre det?

Jeg må nevne at denne mannen bor 1 time unna så det er ikke slik at han kan stikke innom etter barnet har sovnet siden han jobber til kl. 17.00 mandag til fredag. 🙂

Anonymkode: af781...422

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da blir det vrient, ja. Det skjønner du vel kanskje selv? 

Anonymkode: 9e9c8...53b

• Liker 3
Skrevet

Kan han komme innom på kvelden i helgene etter barnet er lagt? Ellers er det vel ikke noe annen løsning enn å treffes når du har barnevakt. 

Anonymkode: 35814...8b4

Skrevet

Be han komme til deg etter barnet er lagt i helger. Skaff deg barnevakt av og til og bruk kvelden og natten med han. 

Anonymkode: a2f33...a33

Skrevet
stupebrettet skrev (7 minutter siden):

Kanskje du burde gå tilbake til barnefaren?

Hva får deg til å tro at det er et tilgjengelig valg? Og hvem vil vel ha en mann som stiller opp så lite for barnet sitt som denne faren tydeligvis gjør? Hvis han er tilgjengelig da, det sies det som sagt ikke noe om.

Anonymkode: 33ea5...ba1

Skrevet

Helt normalt at aleneforeldre inviterer ff hjem til seg så snart barnet har sovnet. 

Aleneforeldre har da behov de også. 

Anonymkode: a1f1f...a7e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Helt normalt at aleneforeldre inviterer ff hjem til seg så snart barnet har sovnet. 

Aleneforeldre har da behov de også. 

Anonymkode: a1f1f...a7e

Hun snakker ikke om ff men en potensiell partner 🤦‍♀️

Anonymkode: 4ce7b...63f

• Liker 2
Skrevet

Hva med å invitere han hjem i helgene etter at barnet har sovnet?

Anonymkode: f2102...6da

Skrevet

Det beste er nok å vente noen år.

Anonymkode: db630...678

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...