AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #1 Skrevet 8. desember 2021 Er det noen som har spottet i 1.trimester? Er det ensbetydende med at det ikke går bra? Jeg vet egentlig at det ikke er det men man blir så usikker og bekymret. Er 9+0 i dag og spottet helt brunt slim i går, og idag var det også litt spotting mer lysere enn i går. :( Spottet ingenting forrige svangerskap så ble bekymret nå. Anonymkode: c56de...4de
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #2 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noen som har spottet i 1.trimester? Er det ensbetydende med at det ikke går bra? Jeg vet egentlig at det ikke er det men man blir så usikker og bekymret. Er 9+0 i dag og spottet helt brunt slim i går, og idag var det også litt spotting mer lysere enn i går. Spottet ingenting forrige svangerskap så ble bekymret nå. Anonymkode: c56de...4de Uff bare opplevd det når jeg har hatt sa Anonymkode: 5bdbe...285
Bruspulver Skrevet 8. desember 2021 #3 Skrevet 8. desember 2021 Er i dag 11+1. Spottet 4 dager på rad i uke 6/7, var på TUL 8+4 og alt sto bra til 🥰 Har ikke spottet siden.
Blyana Skrevet 8. desember 2021 #4 Skrevet 8. desember 2021 Jeg spottet et par uker før jeg hadde SA i fjor, men jordmor og alle sa det var helt normalt med spotting. Så det kan være normalt, eller det kan være starten på en SA. Har du mulighet å sjekke med ultralyd om alt er ok?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå