AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #1 Skrevet 8. desember 2021 Noen lærere her som hadde permisjon under sommerferien og la disse ukene til på permisjonen sin? Fikk dere betalt i de 4 ukene også? Anonymkode: 4c15b...d54
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #2 Skrevet 8. desember 2021 Jeg er lærer og hadde permisjon i sommerferien. Man får jo ikke betalt i ferien til vanlig? På min arbeidsplass har vi i hvert fall lønn 11 mnd i året, men får feriepengene den måneden vi ikke har lønn. Jeg fikk som normalt bare feriepenger den rne måneden. All ferien som egentlig er avspasering faller også bort når man er i permisjon, for man opererer da med standarden på 5 uker ferie i året. Anonymkode: a8373...85c 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #3 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er lærer og hadde permisjon i sommerferien. Man får jo ikke betalt i ferien til vanlig? På min arbeidsplass har vi i hvert fall lønn 11 mnd i året, men får feriepengene den måneden vi ikke har lønn. Jeg fikk som normalt bare feriepenger den rne måneden. All ferien som egentlig er avspasering faller også bort når man er i permisjon, for man opererer da med standarden på 5 uker ferie i året. Anonymkode: a8373...85c Tolker ts sitt spørsmål til å gjelde de fire ukene man får «ekstra» fri etter permisjonen hvis man tar igjen ferien da. Til ts: jeg gjorde det(men permisjonen starta i midten av juli, så hadde 12 feriedager eller noe sånt) og jeg fikk lønn. Lønn for ferien hadde jo blitt trukket allerede 😊 Anonymkode: d861b...756