AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #1 Skrevet 8. desember 2021 Etter at min eksmann forlot meg for en yngre kvinne, som han nå har fått barn med, har jeg mistet all selvtillit... Det er nå 2 år siden han dro (vi har fortsatt kontakt pga 3 felles barn), og jeg har ikke orket tanken på å date eller bare "finne noen å ha sex med". Selvbildet mitt er fullstendig knust, og jeg føler ikke at noen mann vil ha meg...derfor tør jeg ikke forsøke å date noen heller. 2 år uten sex er det lengste jeg noengang har gått siden jeg var 16, og nå er jeg 42... Hvor lang tid brukte dere på å orke/tørre å date/ha sex igjen etter et brudd? Anonymkode: abcbb...a74
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #2 Skrevet 8. desember 2021 Du er bare 42, attraktiv på markedet. Tør å begi deg ut på datingapoer og begyn i det små. Jeg kan love deg underholdning😉 du kan velge og vrake. Anonymkode: 52072...1db
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #3 Skrevet 8. desember 2021 Bruk tiden fremover på å dyrke deg selv og ditt selvbilde. Begynn på trening/gå turer, unn deg noe god hudpleie, sett av noen kroner til nye klær, men spar dem gjerne til du er mentalt klar til å bli ny. Ta opp en gammel hobby/interesse, og finn et miljø som er interessert i det samme. Kanskje på nettet først. Du er ikke gammel, og beste hevn er at du reiser deg igjen, og finner tilbake til din styrke og trygghet. Jeg gjorde dette. Alt over. Det tok under året før jeg hadde fått selvtilliten tilbake. Anonymkode: f35d3...a29 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #4 Skrevet 8. desember 2021 2 år er ingenting 😂😂😂 Anonymkode: 4b0f0...76c 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #5 Skrevet 8. desember 2021 Er 38 og singel med et barn på 3. jeg lurer på det samme 😅 Nå har jeg ikke muligheten til det heller, all den tid eksen nekter å ha samvær andre steder enn i stua mi, så for min del ser jeg vel for meg 16 år 🙈 Det går seg til, men det spørs om du bare må hive deg utfor stupet og prøve så smått med litt dating. Jo mer du er ute og prøver deg, jo mindre skummelt blir det. Det hjelper i hvert fall ingenting å sitte hjemme og lure på det 😄 Anonymkode: cff9f...ab3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #6 Skrevet 8. desember 2021 Jeg forstår meg ikke på kvinner (eller menn) som velger å få barn med noen som beviselig har null problemer med å gå bare noe nytt og spennende dukker opp. Man er jo selv beviset på at man har begitt seg ut i en risikosport. Første bud er vel å komme seg helt over bruddet, slik at man faktisk er klar til å gi et annet menneske den oppmerksomheten det fortjener. Hvordan det gjøres er 100% individuelt. Ellers synes jeg ikke to år er så mye, men jeg er mann da. Jeg har gått tre år nå, og var nesten 30 da jeg debuterte også. Tross alt har du hatt sex helt siden du nådde lovlig alder og til du ble 40, så du har jo vært ganske priviligert så langt. Ingen grunn til å ikke ha høy selvtillit, du er jo beviselig attraktiv. Anonymkode: 842da...fe9 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #7 Skrevet 8. desember 2021 Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, ett barn mindre, samme alder og han forlot meg for ingen..... Har tenkt at den delen av livet er over rett og slett... orker ikke tanken.. Anonymkode: 33476...726
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #8 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg forstår meg ikke på kvinner (eller menn) som velger å få barn med noen som beviselig har null problemer med å gå bare noe nytt og spennende dukker opp. Man er jo selv beviset på at man har begitt seg ut i en risikosport. Første bud er vel å komme seg helt over bruddet, slik at man faktisk er klar til å gi et annet menneske den oppmerksomheten det fortjener. Hvordan det gjøres er 100% individuelt. Ellers synes jeg ikke to år er så mye, men jeg er mann da. Jeg har gått tre år nå, og var nesten 30 da jeg debuterte også. Tross alt har du hatt sex helt siden du nådde lovlig alder og til du ble 40, så du har jo vært ganske priviligert så langt. Ingen grunn til å ikke ha høy selvtillit, du er jo beviselig attraktiv. Anonymkode: 842da...fe9 Mener du TS burde ha forutsett at hun kom til å bli forlatt for en annen kvinne? Det er jo først beviselig etter at han sviktet, ikke før. Anonymkode: cff9f...ab3 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #9 Skrevet 8. desember 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Mener du TS burde ha forutsett at hun kom til å bli forlatt for en annen kvinne? Det er jo først beviselig etter at han sviktet, ikke før. Anonymkode: cff9f...ab3 Hvis man går for en attraktiv mann så jo. Anonymkode: f3581...395
ElectricScum Skrevet 8. desember 2021 #10 Skrevet 8. desember 2021 (endret) *nevermind Endret 8. desember 2021 av ElectricScum trøtt 1
Hr. Aktiv Skrevet 8. desember 2021 #11 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter at min eksmann forlot meg for en yngre kvinne, som han nå har fått barn med, har jeg mistet all selvtillit... Det er nå 2 år siden han dro (vi har fortsatt kontakt pga 3 felles barn), og jeg har ikke orket tanken på å date eller bare "finne noen å ha sex med". Selvbildet mitt er fullstendig knust, og jeg føler ikke at noen mann vil ha meg...derfor tør jeg ikke forsøke å date noen heller. 2 år uten sex er det lengste jeg noengang har gått siden jeg var 16, og nå er jeg 42... Hvor lang tid brukte dere på å orke/tørre å date/ha sex igjen etter et brudd? Anonymkode: abcbb...a74 Dette er det samme til oss menn bare vi må vente ennda lenger for å finne noen det er verdt å faktisk ha sex med. Jeg datet etter et års tid, men orket ikke noe sengevals. Bare datet og gikk turer sammen med en del damer bare for å sondre terrenget på hvor markedet ligger og hva de hadde å tilby.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #12 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg forstår meg ikke på kvinner (eller menn) som velger å få barn med noen som beviselig har null problemer med å gå bare noe nytt og spennende dukker opp. Man er jo selv beviset på at man har begitt seg ut i en risikosport. Første bud er vel å komme seg helt over bruddet, slik at man faktisk er klar til å gi et annet menneske den oppmerksomheten det fortjener. Hvordan det gjøres er 100% individuelt. Ellers synes jeg ikke to år er så mye, men jeg er mann da. Jeg har gått tre år nå, og var nesten 30 da jeg debuterte også. Tross alt har du hatt sex helt siden du nådde lovlig alder og til du ble 40, så du har jo vært ganske priviligert så langt. Ingen grunn til å ikke ha høy selvtillit, du er jo beviselig attraktiv. Anonymkode: 842da...fe9 Du er like god som skjemt konfekt. En bitter mandel, pakket inn i et lag sjokolade. Skjerp deg. Hilsen far din. Anonymkode: 5d2dc...3e1 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #13 Skrevet 8. desember 2021 Det er jo verken unormalt eller uønsket å ikke tilbringe hele livet med en person, ts, så jeg forstår ikke hva det at forholdet ikke varte har med selvbildet ditt å gjøre? Vi som voksne er alltid 100% ansvarlige for vår egen psykiske helse. Du kan ikke tillegge noen annen ansvaret for den. Er den "knekt" av bruddet så er det fordi du har tillatt dette. Noe som ikke er greit. Så ta deg på tak. Utseendet ditt er ikke ditt fremste salgsargument (det er utseende kun for noen ytterst uheldige få). For de fleste av oss er "ok menneske" vårt fremste salgsargument. For mens en pen person er pen å se på og alt sånt så gidder jo ingen tilbringe tid med noen fordi de er pene. Tid tilbringer vi med folk som er morsomme å tilbringe tid med. Dermed er virkeligheten så tøff at vår markedsverdi avhenger av vår personlighet. Vi kan forbedre den ved å ta normalt god vare på vår helse (trene 3 ganger i uka, spise sunt, holde psyken frisk og være normalvektig) men slikt vedlikehold er så lett å oppnå at alle som bare gidder klarer gjennomføre. Igjen: du er for gammel til myten "jeg er ikke modellpen". Nei, du er ikke det. Og det spiller ingen rolle. Det er like uviktig som å kunne gå godt på ski. Anonymkode: 6ecdc...5a0
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #14 Skrevet 8. desember 2021 22 minutter siden, AnonymBruker said: Mener du TS burde ha forutsett at hun kom til å bli forlatt for en annen kvinne? Det er jo først beviselig etter at han sviktet, ikke før. Anonymkode: cff9f...ab3 Jeg tenkte på den nye flammen til eksen, selvsagt. Trodde det kom klart nok fram. Anonymkode: 842da...fe9 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #15 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvis man går for en attraktiv mann så jo. Anonymkode: f3581...395 Hvorfor vil menn ha attraktive og unge kvinner da? Det er jo enda verre, de er jo mye mer etterspurt av alle. Anonymkode: 4145d...e34
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #16 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er jo verken unormalt eller uønsket å ikke tilbringe hele livet med en person, ts, så jeg forstår ikke hva det at forholdet ikke varte har med selvbildet ditt å gjøre? Vi som voksne er alltid 100% ansvarlige for vår egen psykiske helse. Du kan ikke tillegge noen annen ansvaret for den. Er den "knekt" av bruddet så er det fordi du har tillatt dette. Noe som ikke er greit. Dermed er virkeligheten så tøff at vår markedsverdi avhenger av vår personlighet. Vi kan forbedre den ved å ta normalt god vare på vår helse (trene 3 ganger i uka, spise sunt, holde psyken frisk og være normalvektig) men slikt vedlikehold er så lett å oppnå at alle som bare gidder klarer gjennomføre. Igjen: du er for gammel til myten "jeg er ikke modellpen". Nei, du er ikke det. Og det spiller ingen rolle. Det er like uviktig som å kunne gå godt på ski. Anonymkode: 6ecdc...5a0 "Hvorfor har du følelser og hvorfor elsket du noen?" "Du er ikke pen, så du får trene og spise sunt," "Husk at menneskelige følelser og å være lei seg når livet har gått i knas på grunn av svik og skilsmisse er ikke tillatt for kvinner, da skal du skamme deg og få kjeft." Anonymkode: 4145d...e34 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #17 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Etter at min eksmann forlot meg for en yngre kvinne, som han nå har fått barn med, har jeg mistet all selvtillit... Det er nå 2 år siden han dro (vi har fortsatt kontakt pga 3 felles barn), og jeg har ikke orket tanken på å date eller bare "finne noen å ha sex med". Selvbildet mitt er fullstendig knust, og jeg føler ikke at noen mann vil ha meg...derfor tør jeg ikke forsøke å date noen heller. 2 år uten sex er det lengste jeg noengang har gått siden jeg var 16, og nå er jeg 42... Hvor lang tid brukte dere på å orke/tørre å date/ha sex igjen etter et brudd? Anonymkode: abcbb...a74 Over 3 år, så bare traff jeg en kvinne som jeg datet over en periode og vi hadde sex. Det tar tid å komme over forhold som har vart i mange mange år. Anonymkode: c6525...535
TheHairyToothfairy Skrevet 8. desember 2021 #18 Skrevet 8. desember 2021 Ja, det vil du. så enkelt er svaret. 1
Entern Skrevet 8. desember 2021 #19 Skrevet 8. desember 2021 SidFernwilter skrev (2 minutter siden): Ja, det vil du. så enkelt er svaret. Jepp. Dette her👆👍 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #20 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenkte på den nye flammen til eksen, selvsagt. Trodde det kom klart nok fram. Anonymkode: 842da...fe9 Nei det skjønte jeg ikke, men takk for oppklaring! Er enig, det er spesielt å bli sammen med noen som har begynt forholdet med utroskap mot en annen. Anonymkode: cff9f...ab3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå