Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt utrolig betatt av avdelingslederen min , og vi begynte å flørte litt. Det var uskyldig flørting, men mye kontakt via chat og prat i kaffepausene. Han overrasket meg med en liten ting på kontoret mitt , og jeg ga ham noe tilbake.  Plutselig trakk han seg helt unna , svarer meg kort og avvisende og jeg kjenner det gjør veldig vondt. Skjønner ikke hvorfor han snudde helt. Jeg forstår at det er idiotisk , men vi har ikke tråkket over noen strek. Alt kan forklares dersom noen skulle lest chatloggen feks.

Fordi han begynte å trekke seg tilbake ble jeg mer intens ,og tok masse kontakt. Jeg har også gitt ham en gave som jeg vet han ønsket seg (ikke noe kostbart). Etter det har jeg ikke hørt noe fra ham og jeg føler meg som en idiot. Hvordan kan jeg glemme ham, og hvordan kan jeg komme over denne flaue oppførselen min?

Anonymkode: 67742...58d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han i et forhold?  Det kan hende han plutselig tok seg i det, og kjente at følelsene kom sigende. En ting er flørt og moro,  men i det øyeblikket du blir dratt inn i det, er det enten å følge strømmen,  eller å kutte tvert. Å prøve å kontrollere en middelvei, er håpløst. 

Du har ikke noe å være flau over. 

Anonymkode: 483e5...ef1

• Liker 5
Skrevet

Jeg vil si han har oppført seg særdeles kritikkverdig, en avdelingsleder flørter ikke med en ansatt. Det er mulig han tok seg i det og skjønte at dette kunne gi ham alvorlig store problemer. 

Du har ingenting å være flau over, slapp av. Du oppførte deg helt normalt, det er ikke rart du stressa når en som har vist interesse plutselig avviser deg. 

Anonymkode: 5c624...96a

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er han i et forhold?  Det kan hende han plutselig tok seg i det, og kjente at følelsene kom sigende. En ting er flørt og moro,  men i det øyeblikket du blir dratt inn i det, er det enten å følge strømmen,  eller å kutte tvert. Å prøve å kontrollere en middelvei, er håpløst. 

Du har ikke noe å være flau over. 

Anonymkode: 483e5...ef1

Ja vi er begge i et forhold. Tenkte kun uskyldig jobb-flørt uten å tråkke over noen grenser...men nå ble det bare flaut.

Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja vi er begge i et forhold. Tenkte kun uskyldig jobb-flørt uten å tråkke over noen grenser...men nå ble det bare flaut.

Du burde vel egentlig være enda mer flau over oppførselen din overfor partneren du er i et forhold med.

Så legg alt dødt og vann gresset på den siden av gjerdet du holder til. 

Skrevet

Move on! Ingenting du kan gjøre nå kan redde det. 

• Liker 2
Skrevet

Du burde være flau ja. Dere er begge i forhold, virker som du var ute etter noe mer……

Anonymkode: 095e7...ddc

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trekker tilbake svaret mitt, du burde være flau og skjemmes.

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis du spør partneren din... tipper han ville sagt at det her allerede var et godt stykke over grensa.

Anonymkode: bcc08...ccd

• Liker 4
Skrevet

Jeg vil si han har oppført seg særdeles kritikkverdig, en avdelingsleder flørter ikke med en ansatt. Det er mulig han tok seg i det og skjønte at dette kunne gi ham alvorlig store problemer. 

Du har ingenting å være flau over, slapp av. Du oppførte deg helt normalt, det er ikke rart du stressa når en som har vist interesse plutselig avviser deg. 

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Trekker tilbake svaret mitt, du burde være flau og skjemmes.

Hjelp. Løs kanon på dekk. 

Anonymkode: dd717...e0e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Neida. Men HI hadde ikke med all relevant informasjon, dvs. sivilstatus på disse to.

Anonymkode: bcc08...ccd

• Liker 9
Skrevet

Om TS hadde vært singel hadde ikke oppførselen hennes vært flau, men når det i etterkant kommer fram at hun er i et forhold mener jeg absolutt hun bør skjemmes litt.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

En flørt er aldri uskyldig når man er gift/ har kjæreste. Det må ikke gå så langt som kukk i ræv for at man har tråkket over grensa. I de tilfellene hvor det faktisk går så langt, så har det også alltid startet med en såkalt "uskyldig" flørt. 

• Liker 6
Skrevet

Uskyldig flørting er helt vanlig i mange arbeidsmiljø, og det er faktisk anbefalt å ha en flørtende og vennlig tone for å gjøre hverdagen mer spennende. Synes dere er veldig dømmende. Så lenge man kun har en uskyldig flørt betyr det jo ikke mer enn å booste selvtilliten sin ?

Jeg har jobbet I flere store firma ,og det er mye vanligere enn folk tror. Og det betyr ikke at man drar det lenger enn et kompliment og noen å ha et godt øye til.

Skrevet
Hege899 skrev (52 minutter siden):

Uskyldig flørting er helt vanlig i mange arbeidsmiljø, og det er faktisk anbefalt å ha en flørtende og vennlig tone for å gjøre hverdagen mer spennende. Synes dere er veldig dømmende. Så lenge man kun har en uskyldig flørt betyr det jo ikke mer enn å booste selvtilliten sin ?

Jeg har jobbet I flere store firma ,og det er mye vanligere enn folk tror. Og det betyr ikke at man drar det lenger enn et kompliment og noen å ha et godt øye til.

Det er jo ikke uskyldig når det tydelig går så inn på TS?

Og når hun i tillegg blir veldig intens når han slutter å respondere. Det virker til at den eneste grunnen til at de ikke har tråkket over noen grenser her er at han ikke ville.

Anonymkode: 85a03...6ca

• Liker 3
Skrevet
Hege899 skrev (55 minutter siden):

det er faktisk anbefalt å ha en flørtende og vennlig tone for å gjøre hverdagen mer spennende

Yeah right!

Av hvem da?

Playboy?

Cosmopolitan?

Kvinner og klær?

En eller annen (avdanka) sexolog som synes det er litt lenge siden sist de fikk noe på trykk?

Anonymkode: 3583c...03a

• Liker 6
Skrevet

Jeg hadde nok byttet jobb eller tatt en alvorsprat og beklaget leg og skværet opp. Det å være så pågående mot avdelingslederen sin er uakseptabelt og alle voksne vet strengt talt at man ikke skal innlede flørt og relasjoner på jobb, og hvertfall med ledere er det helt uhørt. 

Anonymkode: 5ef6b...19c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...