AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #1 Skrevet 8. desember 2021 Hvordan kan man forholde seg til en sjef som er veldi utydeli på kjørereglene på arbeid? Min sjef sier 3-4 forskjellige ting, og viser en atferd som ikke samsvarer med det han sier. Itillegg har han gitt meg en advarsel på ting han har vært uklar på. Hvordan i alle daga kan man håntere dette? om han sir jeg skal montere opp en hylle også gjør man det. Men når sjefen kommer tilbake var det ikke hyllen som skulle monteres opp, men et speil ! Skjønner dere hva jeg mener? Sjefen er veldi lite mottageli når man forteller at han må være mer tydeli! Også er det slik at man får en advarsel fordi han er utydelig??? Anonymkode: 04ccf...5a6
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #2 Skrevet 8. desember 2021 Rettskriving hjelper nok betraktelig, sånn apropos tydelighet. Anonymkode: 87169...94e 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #3 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Rettskriving hjelper nok betraktelig, sånn apropos tydelighet. Anonymkode: 87169...94e Var ute etter seriøse svar. Anonymkode: 04ccf...5a6 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #4 Skrevet 8. desember 2021 Be om å få alle oppgaver og instrukser skriftlig. I forhold til, betyr, sammenlignet med, for øvrig. I denne saken er helt klart både sjef og kjøreregler uklare. Ikke, som du skriver, sjefen uklar mens kjørereglene er tydelige. Anonymkode: e4285...1cd
Cole Skrevet 8. desember 2021 #5 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hvordan kan man forholde seg til en sjef som er veldi utydeli på kjørereglene på arbeid? Min sjef sier 3-4 forskjellige ting, og viser en atferd som ikke samsvarer med det han sier. Itillegg har han gitt meg en advarsel på ting han har vært uklar på. Hvordan i alle daga kan man håntere dette? om han sir jeg skal montere opp en hylle også gjør man det. Men når sjefen kommer tilbake var det ikke hyllen som skulle monteres opp, men et speil ! Skjønner dere hva jeg mener? Sjefen er veldi lite mottageli når man forteller at han må være mer tydeli! Også er det slik at man får en advarsel fordi han er utydelig??? Anonymkode: 04ccf...5a6 Det høres ut som verken din sjef eller du har norsk som morsmål, og sliter med kommunikasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå