Cole Skrevet 8. desember 2021 #1 Del Skrevet 8. desember 2021 Dere har en svakhet ved siteringssystemet. Si at Ola har sitert hva Per har skrevet, så får jeg lyst til å sitere noe av det Per har skrevet, uten at jeg går til Per sitt opprinnelige innlegg. Da fremstår det som at jeg siterer Ola, selv om det er Per sine ord jeg har sitert. Dette må dere fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cole Skrevet 10. desember 2021 Forfatter #2 Del Skrevet 10. desember 2021 @TSP @Forumansvarlig Hallo?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 10. desember 2021 #3 Del Skrevet 10. desember 2021 Du skal ikke få med sitatet hvis vedkommende du siterer har sitert noen andre og du siterer dem, er det det som skjer? Egentlig skal ikke det være mulig, du skal bare få med det personen du siterer har skrevet, ikke et sitat. Men dersom det er det Per har skrevet du ønsker å sitere, er du nødt til å gå på hans originalinnlegg. Teksten fra originalinnlegget skal altså ikke følge med. Du kan også trykke på + -tegnet dersom du ønsker å sitere flere forskjellige brukere, da vil alle sitatene dukke opp i ditt svar. Si ifra om jeg misforsto det du spurte om! Forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gibralfaro Skrevet 10. desember 2021 #4 Del Skrevet 10. desember 2021 Grunnen til at det fremstår sånn er fordi at du fortsatt siterer det samme innlegget, selv om du har endret teksten. Innlegg skrevet av Ola har sin egen ID. Innlegg skrevt av Per har sin egen ID. Når Per siterer Ola, så får Per sitt innlegg sin egen ID-kode. Når du velger å sitere på innlegget hvor Per siterer Ola, så er det ID-koden til dette innlegget som viser som sitert, uavhengig av hvilken tekst du velger å sitere i innlegget eller ikke. Slik jeg ser det er det ikke en svakhet i systemet, men en funksjonalitet, og den vil nok ikke bli endret før utviklerne av forumløsningen velger å gjøre en slik endring/oppdatering. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TSP Skrevet 13. desember 2021 #5 Del Skrevet 13. desember 2021 Hei, det stemmer som @Gibralfaro skriver. Jeg kan alltids melde det inn til utviklerne av forumprogramvaren, men jeg er litt tvilende til om de vil gjøre noe med det også. Hvis man ser feil bruk som kan lede til misforståelser så foreslår jeg at man tar kontakt med den det gjelder og/eller rapporterer det inn/sier fra til en moderator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå