Gå til innhold

Til dere med myomer og prøver IVF, hvordan går det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt flere myomer som gjør at egg ikke klarer å feste seg. Vi ha prøvd naturlig i et par år nå og har startet med IVF, vår alle første forsøk ble negativ. Vi har fortsatt en fryst blasto, men er nå veldig redd til å prøve med dem nå.

Har noen av dere blitt gravid med myomer? hva sa legene/gynekolegen? prøvde noen av dere en operasjon først? er det helt håpløst å prøve med myomer? vi var klare over at dette kunne være veldig vanskelig men legene ville prøve likevel fordi jeg eggproduksjon er optimalt og mannen min sine prøver er veldig fine ut og. Likevel er myomer en stor problemet som hindrer oss på mange måter.

Håper å høre fra DERE MED MYOMER. Masse lykke til alle sammen ❤️  

Anonymkode: ccc66...b40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et stort subserøst leiomyom utenfor livmor. Det er 10 cm. Har ikke hatt noen innvirkning på evnen til å bli gravid, har blitt det lett. Har imidlertid måtte ta keisersnitt begge gangene. Men dine myomer sitter kanskje inne i selve livmoren? Har hørt at de kan lage mer trøbbel mtp graviditet.

Anonymkode: 99b17...4cf

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva myomer er, men hadde en polypp i livmoren. Fjernet denne kirurgisk, ble gravid noen mnd etterpå. 

Lykke til💕

Anonymkode: 3a664...42a

Skrevet

Hvor er disse myomene lokalisert? Er de intrakavitære, dvs. at de buler ut i hulrommet i selve livmoren? Sitter de i veggen så langt ut at de er i kontakt med endometriet? 

Anonymkode: b602d...98d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...