AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #1 Skrevet 8. desember 2021 Hei! Min 3,5 mnd gamle jente har den siste uken hatt tyntflytende, sennepsgul avføring med slim. Den har tidligere vært kornete i konsistensen, men nå er den så flytende at den suges opp av bleien. Hun hadde et uhell på stellebordet nå, og da skummer det ut. De siste to ukene har hun begynt å spise ekstremt mye på hender og div. Henger dette sammen mtp slimproduksjonen, eller bør jeg kontakte lege? Hva er din erfaring? Hun spiser godt og er i fin form ellers. Anonymkode: 7984c...315
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #2 Skrevet 8. desember 2021 Ville hørt med helsesøster! Min egen erfaring med skummet avføring var at jeg hadde overproduksjon og babyen fikk for mye av den tynne formelka. Håndmelket bort det tynne før måltid, og tok et par runder med intervallamming for å få bukt med overproduksjonen. Står om det på ammehjelpens sider. Men - det kan jo være noe annet også, så hør med helsestasjonen 😊 Anonymkode: 81051...3ba
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #3 Skrevet 8. desember 2021 Det med spising på hendene og diverse kan godt være at det klør i gommene på henne. Hos min stakk det igjennom 2 tenner akkurat når han ble 4 mnd Anonymkode: b9f65...e97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå