Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i et forhold til en mann som jeg var helt pladask forelsket i i begynnelsen, MEN nå legger jeg merke til er par ting som jeg trenger innspill på - er dette røde flagg;

- han kan si ting som; den der teksten du skrev var ikke så bra det ser jo ut som om en som er psykisk utviklingshemmet har skrevet den, hvis jeg blir overrasket eller sur sier han «bare tulla» Han kan komme med enormt mange små «stikk» og så si «jeg bare tuller, du tåler vel det?» hvis jeg sier det var stygt sagt.

- Du som er så glad i sex - klarer du å motstå fristelsen hvis jeg ikke er med og du er på byn? (Følger opp med å sende meldinger om hvor jeg er osv)

- «Du er min - Men jeg er bare litt din»

- Kommentere på hva jeg har på meg (liker bedre når du har høyhælte sko i stedet for lave, liker bedre den kjolen i stedet for den - kan gjerne si i fra på en mitt ufin måte)

Begynner å få en litt ubehagelig følelse…

Anonymkode: 22c69...02c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av erfaring (desverre), er mitt råd: kom deg vekk!!!

Anonymkode: ff14b...ea8

• Liker 34
Skrevet

Han tråkker på deg av en eller annen grunn og forkler det som humor. Når han starter med slikt allerede i den første fasen av forholdet kan du tenke seg hva han finner på senere. Rødt flagg så det holder.

• Liker 37
Skrevet

Noooope. Han høres ikke ut som et catch, nei. Han er i god gang med å bryte deg ned. Man kan liksom si allslags stygge ting om man putter på "bare tulla!" etterpå? Nei, fysj.

Anonymkode: 2f210...686

• Liker 28
Skrevet

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: d0dba...e65

Skrevet

Du har bare en LITT ubehagelig følelse? Det er godt gjort.

• Liker 19
Skrevet

Jeg vet ikke hva DU godtar. Men JEG hadde ikke godtatt at noen som helst hadde snakket slik til meg.
Å kamuflere det som "tull" er drittsekkoppførsel som de kan stappe opp en viss plass. Hadde typen min holdt på slik og ikke sluttet når jeg ba om det, så hadde hans manglende respekt for meg ført til brudd.

Anonymkode: 3fd98...d02

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg vet ikke hva DU godtar. Men JEG hadde ikke godtatt at noen som helst hadde snakket slik til meg.
Å kamuflere det som "tull" er drittsekkoppførsel som de kan stappe opp en viss plass. Hadde typen min holdt på slik og ikke sluttet når jeg ba om det, så hadde hans manglende respekt for meg ført til brudd.

Jeg har vel godtatt det en liten stund - mest fordi jeg er så overrasket over at han som var så utrolig snill og forståelsesfull i begynnelsen (og ofte referere til at han er så snill) plutselig ser ut til å ha endret seg på en måte - mindre opptatt av hva jeg synes og kommer med disse små kommentarene hele tiden - det føles ut som om han prøver å teste hvor langt han kan strekke strikken liksom

• Liker 4
Skrevet

Løp.

Anonymkode: 2dfe5...6eb

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har vel godtatt det en liten stund - mest fordi jeg er så overrasket over at han som var så utrolig snill og forståelsesfull i begynnelsen (og ofte referere til at han er så snill) plutselig ser ut til å ha endret seg på en måte - mindre opptatt av hva jeg synes og kommer med disse små kommentarene hele tiden - det føles ut som om han prøver å teste hvor langt han kan strekke strikken liksom

Det er sånn de starter. Kjempesnille, og så går det gradvis og plutselig sitter man der med unger og hus og er gift med en psykopat. 

Anonymkode: a8c8f...970

• Liker 22
Skrevet

Snille mennesker pleier aldri å referere til at de er så snille! 

Anonymkode: 91dbf...562

• Liker 33
Skrevet

Dette er ikke et sundt forhold 

• Liker 4
Skrevet

Det høres ut som selve definisjonen på en "Nice guy" .  

Kanskje kunne du reddet det inn, ved å satt ham på plass allerede de første gangene.  Nå har du trolig latt det gå for langt, og han har blitt varm i trøya. 

Anonymkode: eb012...e8f

• Liker 8
Skrevet

Folk som faktisk er snille, har ikke behov for å påpeke at de er snille. At han gjør dette kan i seg selv være et rødt flagg. Når det er sagt, så har du nok av andre røde flagg her til at dette åpenbart er en dust.

• Liker 21
Skrevet

Narsissist. Bare å løpe. 

Anonymkode: b460f...8a4

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

De er ikke seg selv i starten, det heter lovebombing. De elsker aldri noen og har ingen preferanser ift hvem de er med, de vil bare ha kontroll over deg og din oppmerksomhet. Det du gir han er det han elsker, IKKE deg. De er ikke i stand til å bli glad i andre mennesker. 

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

det føles ut som om han prøver å teste hvor langt han kan strekke strikken liksom

Google "the shit test" 😱😂

• Liker 3
Skrevet

Og den de var i starten vil du aldri få se igjen. Så falskt er det. 

Se for deg at han gjør det samme med din rake motsetning, noen du har null til felles med. Det er det han vil erstatte deg med, SÅ lite betyr du. 

• Liker 9
Skrevet

Enten tenåring eller psycho eller begge deler? Uansett: brann i søppelanlegg. DUMP NÅ.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...