AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #1 Skrevet 8. desember 2021 Har hatt diare i flere dager. Flere neg tester. Nå fryser og nyser jeg også. Hvor lang tid tar det egentlig fra smittet til en test slår ut? Anonymkode: ace31...19d
celmarith Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Jeg har ikke selv vært smittet, men har en ungdom i hus som ble smittet. Hen hadde oppkast og feber, dette var to dager før positiv hurtigtest. Etterhvert så forsvant både lukt å smak også, husker ikke helt når det skjedde. Enten samme dag som positiv test eller dagen etter.
Fame Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 Kvalme og diaré var to av mine symptomer, men det kom ikke før etter 3-4 dager
Gjest Sirisiri10 Skrevet 10. desember 2021 #4 Skrevet 10. desember 2021 Vondt i halsen var det første symptomet jeg hadde. Testet meg med engang og fikk påvist covid. Ingen oppkast eller feber her. Etterhvert begynte jeg å nyse og hoste. Personen jeg var med som smittet meg var vaksinert, jeg var uvaksinert og var i nærkontakt på en biltur 10 min 2 ganger på en torsdag, fikk symptomer på mandag da jeg testet positivt. Sønnen min satt i samme bil, men ble ikke smittet og fikk ikke vaksinen før dagen etter.
Anbefalte innlegg