Gå til innhold

Flaut å levere overmadrassen til rens?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den ser ikke ut. Det finnes både rødvin, kaffe, svette og andre former for søling om dere skjønner hva jeg mener... Mer fristende å kjøpe ny overmadrass faktisk. Hadde dere turt å levere en sånn til rens?

Anonymkode: 0707d...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den ser ikke ut. Det finnes både rødvin, kaffe, svette og andre former for søling om dere skjønner hva jeg mener... Mer fristende å kjøpe ny overmadrass faktisk. Hadde dere turt å levere en sånn til rens?

Anonymkode: 0707d...60f

Gjort det en gang. Aldri mer. Leverte inn en madrass til rens en gang som hadde to store gule flekker (sæd). Han som tok imot madrassen lo, pekte på flekkene og sa " her har verden gått glipp av to verdensborgere". Flaue greier😒

Anonymkode: 18c02...7b9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gjort det en gang. Aldri mer. Leverte inn en madrass til rens en gang som hadde to store gule flekker (sæd). Han som tok imot madrassen lo, pekte på flekkene og sa " her har verden gått glipp av to verdensborgere". Flaue greier😒

Oj, skulle tro en renseriansatt hadde litt mer takt og diskresjon 😅

Anonymkode: 00065...3ee

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvorfor dette er et problem. Møter dere folka som tar i mot disse madrassene ofte? Hvorfor i alle dager bry seg om hva folk du så og si aldri ser mener / sier / tenker / føler / etc?

Jeg skjønner heller ikke helt hvorfor folk som har gjort det til sitt yrke å vaske vekk diverse kroppsvæsker og andre merkelige ting fra klær, madrasser og gudene vet hva skulle ha reagert på en tilgriset madrass. Det er jobben deres.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøpte ny, med vaskbart trekk. 

Så jeg hiver bare trekket i vaskemaskinen. 

Anonymkode: 70063...797

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg hadde ledd av den situasjonen, men det er nå meg. 

Har avtrekkbart trekk, TS, så tar av trekket og vasker det selv. Men du kan jo leie maskin og gjøre det hjemme. Om trekket ikke er til å ta av. Det er sikkert flere møbler eller tepper som trenger litt stell også.

Anonymkode: 729c8...07d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...