Gå til innhold

Baby på snart 5 uker som bråker utrolig mye..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min snart 5 uker gamle baby er en skikkelig bråkebøtte, særlig om natten. Hun lager sinnssykt mye lyd i form av knuging/pressing, grynting,nysing osv…Dette pågår ofte hele natten, også mens hun sover. Men hun sover mest på dagtid og da er hun stille.
Det er overraskende lite gråt, så tror ikke hun har vondt noe sted. Men hun ligger nesten konstant og presser og vrir seg, veiver med armer og ben eller spenner kroppen. Avføringen er normal og hun virker ikke som hun har veldig mye luft i magen. Mitt første barn var helt stille om natten, så dette er i sterk kontrast til den gangen. Helt grusomt å høre på hele natten. Noen som vet om dette går over når de blir litt eldre? 😅 Og i såfall hvor gamle? 

Anonymkode: 5865d...a26

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Min snart 5 uker gamle baby er en skikkelig bråkebøtte, særlig om natten. Hun lager sinnssykt mye lyd i form av knuging/pressing, grynting,nysing osv…Dette pågår ofte hele natten, også mens hun sover. Men hun sover mest på dagtid og da er hun stille.
Det er overraskende lite gråt, så tror ikke hun har vondt noe sted. Men hun ligger nesten konstant og presser og vrir seg, veiver med armer og ben eller spenner kroppen. Avføringen er normal og hun virker ikke som hun har veldig mye luft i magen. Mitt første barn var helt stille om natten, så dette er i sterk kontrast til den gangen. Helt grusomt å høre på hele natten. Noen som vet om dette går over når de blir litt eldre? 😅 Og i såfall hvor gamle? 

Anonymkode: 5865d...a26

Høres ut som luft :) sånt er jo ofte vondest om natta. Kunne jo kanskje prøvd svøping?

Anonymkode: 86b42...662

Skrevet

Høres normalt ut. Begge mine har vært skikkelig bråkete. Jeg som trodde spedbarn var stille med mindre de gråt, ble veldig overrasket over hvor mye lyd de produserer. 

Anonymkode: 5c812...467

Skrevet

Sånn var min også. Og ca. første 3mnd eller noe, da var jeg så på alerten og hadde vanskelig for å sovne når hun knirket hele tiden. Jeg løste det ved å legge meg på siden og ha ørepropp i det øret som vendte opp, det hjalp så jeg klarte å sovne. Vanligvis snudde jeg meg i søvne og tror uansett at jeg hadde våknet om hun klaget/gråt fordi jeg sov veldig lett i den perioden.

Anonymkode: a99a1...0ce

• Liker 1
Gjest Chicchi
Skrevet

Been there... Min baby er nå ni uker, den femte uka var absolutt verst! Jeg ble gal av å ikke kunne hjelpe henne. Så ble det gradvis mindre knirk og grynt etter uke seks :) Nå sover hun stille og rolig fire timer om gangen hver natt, hvilket er himmelsk sammenlignet for bare noen uker siden. Håper det blir sånn for deg også! Hold ut ❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...