Gå til innhold

Avslutning med foreldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er uenighet på arbeidsplassen min om vi må avlyse juleavslutningene med foreldre. Det blir mindre enn 100 personer pr. avslutning, og noen mener det er innafor. Det blir også argumentert for at barna ikke teller fordi de allerede er i samme kohort. Hvordan gjør andre det?

Anonymkode: f8437...077

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er alt avlyst/utsatt til bedre tider. Følg rådene fra myndighetene, og ikke fra KG.

Anonymkode: ad6f0...8f2

• Liker 4
Skrevet

Sånn jeg har forstått det så kan det gjennomføres med faste tilviste plasser og 1 meter avstand mellom husstander, ansvarlig arrangør osv. Så spørs det om de som arrangerer gidder å ta seg bryet med det. Jeg frykter at det blir avlyst her, juleforestilling som barna har øvd og gledet seg til i månedsvis.

Anonymkode: fd3c6...876

Skrevet

Selv om dere er innenfor antallet må dere alikevel kunne holde 1 meter avstand.

Hos oss har alt blitt avlyst både på skole og fritidsaktiviteter. Det såreste var juleballet de hadde ventet på i mange år og kjolene hang klar til.

Anonymkode: 4a566...6c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er uenighet på arbeidsplassen min om vi må avlyse juleavslutningene med foreldre. Det blir mindre enn 100 personer pr. avslutning, og noen mener det er innafor. Det blir også argumentert for at barna ikke teller fordi de allerede er i samme kohort. Hvordan gjør andre det?

er det avlyst, de hadde heller tenkt og ha det ute , og ha et julemarked,men avlyst det også, julefering med foreldrene ble avlyst allerede tidlig i oktober, da kom julemarked opp,men det avlyst det også.

Jeg hadde ikke deltatt uansett

Anonymkode: 5d924...8ae

Skrevet

Her er det avlyst,  og vi skulle egentlig vært ute i skogen rundt et bål.

Anonymkode: c7d4c...abc

Skrevet

Her er også alt avlyst. Hadde kanskje fått det til innafor reglene, men det er ikke bare-bare å tolke reglene heller. Better safe than sorry.

Anonymkode: a4283...c56

Skrevet

Hadde ikke gått no og det er helt bak mål at noen alltid må prøve å få det til. Spesielt før jul no og mye smitte! Er lov å tenke.

Anonymkode: 452f2...358

Skrevet

Her er også alt avsluttet/utsatt. Det er ikke verdt risikoen.

Skrevet

Det ble avlyst her heldigvis. Mange foreldre er slitne etter mye sykdom nå. La oss prøve så godt vi kan å få en sykdomsfri jul. 

Anonymkode: 69245...c7d

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar. Etter en del diskusjon tar halvparten avslutningen ute mens resten holder på planene om å ha avslutning inne. Jeg ønsker ikke å delta, men fikk beskjed av sjefen at det er jobben min å stille opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...