AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #1 Skrevet 8. desember 2021 Vi har datet i ca 8 mnd, god kjemi og vært mye sammen den siste tiden. Jeg har fått god kjemi med de to guttene hennes og. Fikk den beskjeden på søndag. Hun trenger tid for å hente seg inn. Det omhandlet ikke direkte meg, selvom jeg vet jeg trigget det - beger fullt og det var dråpen typ. Hun garanterte at jeg ikke behøvet være redd for at hun ikke kom tilbake, ei heller at det er noen andre. Jeg tror henne. Men, dette er virkelig drømmedama, og jeg lar henne virkelig få tid. Jeg har gått helt no contact, og hun har sendt streaksnap(288😅) to dager nå, hvorpå jeg har svart lett og hyggelig. Jeg lurer på hvor lenge kan jeg forvente at det her pågår? Jeg skjønner at det er superidividuelt, men har aldri vært borti lignende situasjon i tidligere forhold. Jeg har ikke dårlig tid, men kjenner jo selvsagt at det er ubehagelig med "usikkerheten".. Jeg er 30 og hun er 28. Anonymkode: 61ec9...089
Doktor Dyregod Skrevet 8. desember 2021 #2 Skrevet 8. desember 2021 Dette er det jo bare ho som har fasiten på. Er jo ikke sikkert ho vet svaret en gang. 5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #3 Skrevet 8. desember 2021 Jeg er i samme situasjon som deg, bare at her er det han som trenger tid, og vi er samboere. Han er uten tvil drømmemannen min, og han er verdt å vente på, men jeg aner ikke hvor mye tid han trenger. Han vet det ikke selv. Han trenger tid for å komme ut av egen depresjon, for å finne seg selv for å kunne elske meg. Det er fryktelig vondt. Anonymkode: 679db...3e6
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #4 Skrevet 8. desember 2021 Hva betyr hun har sendt streaksnap(288😅) ? Om hun kjenner seg utbrent pga barn, jobb og deg - så trenger hun vel noen uker. Kanskje hun får kapasitet i juleferien Anonymkode: 6e3d7...b45
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 Det omhandlet ikke direkte meg, selvom jeg vet jeg trigget det - beger fullt og det var dråpen typ. Kanskje lettere å svare deg hvis du utdyper hva du gjorde, hvorfor hun ønsker tid? Men at hun fortsetter å holde kontakten er jo et godt tegn i alle fall. Kanskje du kan bruke tiden på å finne en ekstra omtenksom julegave til henne? Eller en liten ting som kan glede henne nå før jul også? En oppmerksomhet som ikke krever noe tilbake, som bare viser at du er der og venter på henne. Anonymkode: 09580...ebc
SoWhat? Skrevet 9. desember 2021 #6 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 12/8/2021 den 8.43): Vi har datet i ca 8 mnd, god kjemi og vært mye sammen den siste tiden. Jeg har fått god kjemi med de to guttene hennes og. Fikk den beskjeden på søndag. Hun trenger tid for å hente seg inn. Det omhandlet ikke direkte meg, selvom jeg vet jeg trigget det - beger fullt og det var dråpen typ. Hun garanterte at jeg ikke behøvet være redd for at hun ikke kom tilbake, ei heller at det er noen andre. Jeg tror henne. Men, dette er virkelig drømmedama, og jeg lar henne virkelig få tid. Jeg har gått helt no contact, og hun har sendt streaksnap(288😅) to dager nå, hvorpå jeg har svart lett og hyggelig. Jeg lurer på hvor lenge kan jeg forvente at det her pågår? Jeg skjønner at det er superidividuelt, men har aldri vært borti lignende situasjon i tidligere forhold. Jeg har ikke dårlig tid, men kjenner jo selvsagt at det er ubehagelig med "usikkerheten".. Jeg er 30 og hun er 28. Anonymkode: 61ec9...089 Hva er grunnen til at du har gått "no contact"? Hun tar jo kontakt, og du svarer "lett" og hyggelig. Du vet at du kan virke litt likegyldig nå da? Er det det hun vil og trenger? Det fins en mellomting mellom å være ivrig/På, og det å være helt fraværende. Det går an å vise at man bryr seg, uten å presse noen. Bare nevner det. Du skriver at du ikke har dårlig tid, og at du vil gi henne tid, men det er veldig åpenbart at du hadde løpt rett til henne om hun vinket på deg 🙂 det er jo bare sjarmerende da. Men tenk litt på om du kanskje kan vise litt mer interesse nå også. Litt. Hvis hun overhodet ikke liker det, så er hun bare ikke interessert. Er hun interessert så vil hun sette pris på det.
Gjest Anonym373 Skrevet 9. desember 2021 #7 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 8.12.2021 den 8.43): Vi har datet i ca 8 mnd, god kjemi og vært mye sammen den siste tiden. Jeg har fått god kjemi med de to guttene hennes og. Fikk den beskjeden på søndag. Hun trenger tid for å hente seg inn. Det omhandlet ikke direkte meg, selvom jeg vet jeg trigget det - beger fullt og det var dråpen typ. Hun garanterte at jeg ikke behøvet være redd for at hun ikke kom tilbake, ei heller at det er noen andre. Jeg tror henne. Men, dette er virkelig drømmedama, og jeg lar henne virkelig få tid. Jeg har gått helt no contact, og hun har sendt streaksnap(288😅) to dager nå, hvorpå jeg har svart lett og hyggelig. Jeg lurer på hvor lenge kan jeg forvente at det her pågår? Jeg skjønner at det er superidividuelt, men har aldri vært borti lignende situasjon i tidligere forhold. Jeg har ikke dårlig tid, men kjenner jo selvsagt at det er ubehagelig med "usikkerheten".. Jeg er 30 og hun er 28. Anonymkode: 61ec9...089 Gjør deg litt utilgjengelig , skaper tiltrekning , henne kommer rask tilbake da.. ikke svar på snap og hiv deg over alt av meldinger.
hudorm1 Skrevet 9. desember 2021 #8 Skrevet 9. desember 2021 (endret) Det er kanskje feil å si "no contact", heller "hun kontakter meg, og jeg skriver tilbake" - men jeg tar aldri kontakt først. Tror det er det hun trenger, for i denne tenkeperioden har jeg brukt tid på selvreflektering og sett at jeg har vært altfor mye på meldinger og snap. Redigert for jeg blandet innlegg.... Endret 9. desember 2021 av hudorm1 1
SoWhat? Skrevet 9. desember 2021 #9 Skrevet 9. desember 2021 hudorm1 skrev (Akkurat nå): Det er kanskje feil å si "no contact", heller "hun kontakter meg, og jeg skriver tilbake" - men jeg tar aldri kontakt først. Tror det er det hun trenger, for i denne tenkeperioden har jeg brukt tid på selvreflektering og sett at jeg har vært altfor mye på meldinger og snap. Ok. Da så 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå