AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #41 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Over natta?? Det er snart 2 år! Anonymkode: e2d63...76a Du kan gange de 2 årene opp i for alltid. Viruset forsvinner aldri og har igjen utallige mutasjoner før det er blitt så svakt at det sirkulerer som en vanlig influensa. Hva mutasjonene vil bringe de neste 1000 årene+, vet man pr i dag ikke. Anonymkode: 96028...8df 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #42 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Leve som tullinger?🤔 Anonymkode: bc5c9...5fc Jepp. Som fulle møkkamenn. Anonymkode: 96028...8df
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #43 Skrevet 8. desember 2021 Elidaa skrev (11 timer siden): Enig. Mest av alt er jeg lei av alt det negative katastrofe-frykt fokuset en blir tvunget til å leve i atmosfæren til. Blir så oppgitt over oppførselen til mennesker som er i panikk/frykt/overlevelses modus. Det er så slitsomt å forholde seg til. jeg er skuffet over helsevesenet. De snakker kun om overbelastning, kan dem ikke snakke om omsorg, og vise styrke at det finnes mange der som jobber der. Jeg blir så drit lei å høre det og at verdens rikeste land ikke viser mer omsorg og styrke i helsevesenet. Anonymkode: fd943...209 6
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #44 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan gange de 2 årene opp i for alltid. Viruset forsvinner aldri og har igjen utallige mutasjoner før det er blitt så svakt at det sirkulerer som en vanlig influensa. Hva mutasjonene vil bringe de neste 1000 årene+, vet man pr i dag ikke. Anonymkode: 96028...8df kan ikke noen snakke om historiske perspektive, hva har skjedd før i historien når det gjelder pandami, skal vi liksom leve i frykt for alltid, eller kan man få våge å glede seg i sin hverdag. Anonymkode: fd943...209 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #45 Skrevet 8. desember 2021 jeg er mer sjokkert over at frykt skal tillate at politiske ledere ikke verdsetter at mennesker som trenger å krysse landegrenser faktisk trenger hverandre, at de i det hele tatt har hatt lov til det er noe jeg ikke kan fatte. Når vi leser at familiemedlemmer ikke har kunne møttes over 1 år og 2 år er for meg umenneskelig. Anonymkode: fd943...209 7
Katten.2.0 Skrevet 8. desember 2021 #46 Skrevet 8. desember 2021 Gud så mye syting. Var det virkelig noen som trodde at det var over denne vinteren? "Gjenåpningen" var et PR-stunt. Alle burde visst at vi kom til å få en ny topp denne vinteren. Er vi svært, svært heldig er dette siste vinteren, men det er relativt sannsynlig at dette kan bli en ny normal. Suck it up og tilpass dere. 3
Egenskap Skrevet 8. desember 2021 #47 Skrevet 8. desember 2021 Katten.2.0 skrev (29 minutter siden): Gud så mye syting. Var det virkelig noen som trodde at det var over denne vinteren? "Gjenåpningen" var et PR-stunt. Alle burde visst at vi kom til å få en ny topp denne vinteren. Er vi svært, svært heldig er dette siste vinteren, men det er relativt sannsynlig at dette kan bli en ny normal. Suck it up og tilpass dere. regjeringen? forrige regjering riktig nok. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #48 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er så inni helsike lei korona. Så vanvittig lei den driiiiiiiiiiiten der, og alt den fører meg seg av møkk og hersens faenskap. Det verker i alle fingertupper når jeg tenker på at den kommer tilbake i andre helvetes former. Det liksom koker av raseri inni meg. Jeg blir så inni helvetes sint på den driiiiiiten der!!! Faen i helvete!!!! Anonymkode: bd33e...26f Vær glad du slipper korona. Vi har vært forsiktig men dumme regler på skolen og foreldre uten vett sender barn tilbake 3 dager etter positiv test med symptomer. Vipps der var julen ødelagt. Anonymkode: 029c1...bd4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #49 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): kan ikke noen snakke om historiske perspektive, hva har skjedd før i historien når det gjelder pandami, skal vi liksom leve i frykt for alltid, eller kan man få våge å glede seg i sin hverdag. Anonymkode: fd943...209 Man kan ikke sammenligne historiske pandemier med denne. Alle de andre fikk mutere fritt og uten ytre påvirkning på viruset i mange, mange år. Med Covid smalt vi til med vaksiner omtrent fra dag 1. Denne gangen vil viruset altså oppføre seg annerledes mtp ytre påvirkning da det møter konstant motstand fra vaksinene. Anonymkode: 96028...8df 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #50 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man kan ikke sammenligne historiske pandemier med denne. Alle de andre fikk mutere fritt og uten ytre påvirkning på viruset i mange, mange år. Med Covid smalt vi til med vaksiner omtrent fra dag 1. Denne gangen vil viruset altså oppføre seg annerledes mtp ytre påvirkning da det møter konstant motstand fra vaksinene. Anonymkode: 96028...8df kan du forklare ytterligere. Blir vaksine feil påvirkning, er dette igjen en situasjon mennesker selv skader mer enn det som er nødvendig? Anonymkode: fd943...209
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #51 Skrevet 8. desember 2021 Katten.2.0 skrev (1 time siden): Gud så mye syting. Var det virkelig noen som trodde at det var over denne vinteren? "Gjenåpningen" var et PR-stunt. Alle burde visst at vi kom til å få en ny topp denne vinteren. Er vi svært, svært heldig er dette siste vinteren, men det er relativt sannsynlig at dette kan bli en ny normal. Suck it up og tilpass dere. Jeg er enig Vi vet jo til nå at vanlig influensasesong fører til mer smitte og andre forkjølelsessymptomer blant befolkningen. Vi vet at smitten gjerne reduseres om sommerhalvåret for å så øke igjen om vinterhalvåret. Det vi ikke visste var at det kom til å komme en ny kjempesmittsom mutant, men vi visste likevel at viruset muterer seg og at det kom til å være høyere antall smittede i desember enn i august. Å åpne Norge var som du sier et politisk PR-stunt. Den forrige regjeringen åpnet landet for økt popularitet og den nye regjeringen holdt landet åpent for å holde maska (husk at Støre kritiserte Høyres nedstenging). Vi visste at corona ikke var over, i større eller mindre grad, men folk skal så absolutt sette seg på bakbeina og messe at de er "drittleie". Smittesituasjonen bedres ikke av at folk ikke bryr seg om smitte lengre, iltrer hverandre opp, og insinuerer at dem som følger påbudene er nazisympatisører (dette har jeg sett på andre sosiale medier, ikke KG). Anonymkode: 4545a...430 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #52 Skrevet 8. desember 2021 Katten.2.0 skrev (1 time siden): Gud så mye syting. Var det virkelig noen som trodde at det var over denne vinteren? "Gjenåpningen" var et PR-stunt. Alle burde visst at vi kom til å få en ny topp denne vinteren. Er vi svært, svært heldig er dette siste vinteren, men det er relativt sannsynlig at dette kan bli en ny normal. Suck it up og tilpass dere. Da er det jo egentlig bare å håpe man får covid og dør da. Dette er jo ikke noe liv, det er bare en ynkelig, blygrå eksistens. Om resten av livet mitt skal være på denne måten vil jeg ikke være med lenger, enkelt og greit. Anonymkode: ad45d...86f 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #53 Skrevet 8. desember 2021 Ikke tenk på det, ikke bli skremt av media Anonymkode: 14f38...758 2
Gjest Warrior Skrevet 8. desember 2021 #54 Skrevet 8. desember 2021 Du er ikke alene Ts. Jeg er også drittlei hele korona. Drittlei denne smittespredningen. Drittlei av at folk ikke tar smittespredning seriøst. Drittlei av denne økingen og nye rekorder hele tiden. Så det ender med tiltak og i verste fall nedstengning. Det er så unødvendig med denne smittespredningen😡
Katten.2.0 Skrevet 8. desember 2021 #55 Skrevet 8. desember 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er enig Vi vet jo til nå at vanlig influensasesong fører til mer smitte og andre forkjølelsessymptomer blant befolkningen. Vi vet at smitten gjerne reduseres om sommerhalvåret for å så øke igjen om vinterhalvåret. Det vi ikke visste var at det kom til å komme en ny kjempesmittsom mutant, men vi visste likevel at viruset muterer seg og at det kom til å være høyere antall smittede i desember enn i august. Å åpne Norge var som du sier et politisk PR-stunt. Den forrige regjeringen åpnet landet for økt popularitet og den nye regjeringen holdt landet åpent for å holde maska (husk at Støre kritiserte Høyres nedstenging). Vi visste at corona ikke var over, i større eller mindre grad, men folk skal så absolutt sette seg på bakbeina og messe at de er "drittleie". Smittesituasjonen bedres ikke av at folk ikke bryr seg om smitte lengre, iltrer hverandre opp, og insinuerer at dem som følger påbudene er nazisympatisører (dette har jeg sett på andre sosiale medier, ikke KG). Anonymkode: 4545a...430 Exactly. Og sett mye av nazi-greia her óg. 1 hour ago, AnonymBruker said: Da er det jo egentlig bare å håpe man får covid og dør da. Dette er jo ikke noe liv, det er bare en ynkelig, blygrå eksistens. Om resten av livet mitt skal være på denne måten vil jeg ikke være med lenger, enkelt og greit. Anonymkode: ad45d...86f Livet blir ikke som man ønsker - man kan bare gjøre det beste ut av det.
Elaine Marley Skrevet 8. desember 2021 #56 Skrevet 8. desember 2021 Tråden er ryddet for avsporing, brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Lilylune Skrevet 8. desember 2021 #57 Skrevet 8. desember 2021 Om korona viruset hadde hatt bevissthet, lurer litt på hva det hadde tenkt? Yes, jeg hersker over hele verden og alle er så dritt lei meg at de gir blaffen og gir meg fritt spillerom!
Gjest Gagaen Skrevet 8. desember 2021 #58 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Overasket over hva folk faktisk tror er givende for andre å lese . Innlegget har null verdi, null opplysning, null av alt. En reklame for analkrem hadde vært en opptur liksom.. Anonymkode: 4fb17...b41 Vi er mange i samme båt og mange som kan tenke seg å få ut litt agresjon og frustrasjon over koronaen. Så jeg syns dette kan få være en tråd der det er lov jeg. Jeg har lyst å springe ut i skogen og hyle høyt fordi jeg er lei av at pandemien styrer hele livet vårt.
Gjest Gagaen Skrevet 8. desember 2021 #59 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det var sikkert veldig godt å få det ut. Bor heldigvis på bygda. Og har levd ganske normalt hele tiden. Bare munnbind og vask/spriting som har vært annerledes. Merket nok mest når fritids aktiviteter ble utilgjengelig, da kjente jeg litt på det. Men ellers syntes jeg livet ikke er så annerledes. Dog stadig bekymret for å miste det, da nabo kommuner stadig har ekstra utbrudd pga det kommer mye folk utenfra og drar med smitte dit. Men vi har et sjukt bra apparat, så nesten ingen av de få som har vært smittet har vært uten kjent smittevei. Og de fleste som har vært utenfor bygda, har stort sett dratt hjem og vært kun der noen dager. Så da har vi også sluppet vill smitte. Sist jeg sjekket i egen kommune har vi hatt 17 tilfeller fra mars 2020. Og da har det vært av folk på reise, eller besøk i andre kommuner. Anonymkode: c281c...0a8 Bor vi samme sted?
Gamle Smukka Skrevet 8. desember 2021 #60 Skrevet 8. desember 2021 Lilylune skrev (11 minutter siden): Om korona viruset hadde hatt bevissthet, lurer litt på hva det hadde tenkt? Yes, jeg hersker over hele verden og alle er så dritt lei meg at de gir blaffen og gir meg fritt spillerom! Du kan sammenligne det med at du er ute og går og bestemmer deg for at du vil inn i et hus du ikke eier. Du regner med at dette blir ikke så enkelt og ifører deg en rustning. Men hoveddøren er faktisk åpen, og du kan gå rett inn i huset. Neste gang du kommer har du nok en gang på rustningen, men jammen er hoveddøren åpen i dag også. Dette bedriver du en tid og hver gang du kommer og vil inn, er døren åpen for deg. Du vil da slappe av og faktisk legge igjen rustningen hjemme. De neste gangene du kommer har du mindre og mindre beskyttelse på deg og ender opp med å faktisk tasse inn med singlet og shorts. Det er jo ingen som hindrer deg. Så en dag er døren faktisk låst. Du skjønner ingenting men får opp et vindu og klatrer fornøyd inn. Men der inne venter en sint hund som jager deg veggimellom og biter deg før du faktisk kommer deg ut igjen. Dette likte du ikke og ble forbannet. På med rustningen igjen og tilbake til huset for å ordne opp med hunden. Dette fikser du men har lært. Neste gang du kommer til huset ser du at i tillegg til boltet hoveddør og gitter foran vinduene, er det nå 10 sinte hunder som venter på deg. Da kommer du tilbake med en panservogn og ødelegger hele huset i ren desperasjon.... At du drepte både deg selv og huset du ville inn i tok du ikke så tungt, fordi du er en virus som ikke klarte å tenke på annet enn å komme inn. 1
Anbefalte innlegg