Gå til innhold

Usikker på kjønnsorgan.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp fått meg kjæreste og vi skal møtes i helgen og komme helt sikkert til og ha sex. Men jeg er veldig redd for at hun syns penisen min blir for liten. Den er grei lang på 17 cm men omkrets på bare 12.3 sånn ish. Er det noen her som har vert i ett forhold eller hatt sex med en mann med lik penistykkelse som meg. Ikke lett da flesteparten ikke måler tissen til de de har sex med. Men min ser veldig smal ut på bilder. Noen som har erfaring?

Anonymkode: fc894...dca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er PERFEKT!!! 😁

Anonymkode: f536d...543

• Liker 7
Skrevet

For meg hadde det vært positivt at den ikke var tjukk. 

Anonymkode: 69f59...cd1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

For meg hadde det vært positivt at den ikke var tjukk. 

Den er ikke feit men er ikke tynn heller. midt på treet vil jeg tro

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Den er PERFEKT!!! 😁

Anonymkode: f536d...543

Mener du det?😃😄. Jeg har bekymret meg i alle år. Fordi gutter som skryter har feit kølle osv. men man ser jo på nakenbading osv at det er kun 1 av mange som har svært utstyr. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mener du det?😃😄. Jeg har bekymret meg i alle år. Fordi gutter som skryter har feit kølle osv. men man ser jo på nakenbading osv at det er kun 1 av mange som har svært utstyr. 

Naken-dating mente jeg 🙃

Skrevet

Helt normal den 😄 Du har ikke noe å bekymre deg over.

Anonymkode: 26569...19f

Skrevet

Det burde bekymre deg at du bekymrer deg over feil ting.

Anonymkode: f0a94...0ac

• Liker 7
Skrevet

Hm, vil si den er liten ja. 

Anonymkode: 5b99d...b0e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Den er ikke feit men er ikke tynn heller. midt på treet vil jeg tro

Sant, den er 3,8 i diameter

Skrevet

Dette er en helt normal til stor penis.

Anonymkode: 3fff2...f32

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har nettopp fått meg kjæreste og vi skal møtes i helgen og komme helt sikkert til og ha sex. Men jeg er veldig redd for at hun syns penisen min blir for liten. Den er grei lang på 17 cm men omkrets på bare 12.3 sånn ish. Er det noen her som har vert i ett forhold eller hatt sex med en mann med lik penistykkelse som meg. Ikke lett da flesteparten ikke måler tissen til de de har sex med. Men min ser veldig smal ut på bilder. Noen som har erfaring?

Ikke tenk på slike ting om det er for lite eller for stort eller passelig, kjærlighet handler om mye mer enn kjønnsorganer og det er personen man forelsker seg i ikke hva de har nedi buksa.

Anonymkode: 8a4bc...608

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sant, den er 3,8 i diameter

Diameter har lite å si siden penis ikke er helt rund. 

Skrevet

Jeg har vært i flere forhold og hatt sex med enda flere. Jeg har ingen ide om hvor lang eller tykk penisen deres var. 

Anonymkode: cea21...deb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har vært i flere forhold og hatt sex med enda flere. Jeg har ingen ide om hvor lang eller tykk penisen deres var. 

Anonymkode: cea21...deb

Så du vil si hvis jeg var en hyggelig renslig gutt så hadde du ikke hatt noe problem og ha sex med meg? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ikke tenk på slike ting om det er for lite eller for stort eller passelig, kjærlighet handler om mye mer enn kjønnsorganer og det er personen man forelsker seg i ikke hva de har nedi buksa.

Anonymkode: 8a4bc...608

Men hvis vi snapper og sender nakenbilder og sånn. Er det ikke om og gjøre og ha størst mulig? Eller er jeg helt tilbakeståående 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men hvis vi snapper og sender nakenbilder og sånn. Er det ikke om og gjøre og ha størst mulig? Eller er jeg helt tilbakeståående 

Vær glad du har den pikken du har du. Når jeg sender bilde av pikken min blir mange jenter redde,de synes den er for la g og grov.

Anonymkode: 614e6...d44

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Vær glad du har den pikken du har du. Når jeg sender bilde av pikken min blir mange jenter redde,de synes den er for la g og grov.

Tulling

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tulling

Takk.

Skrevet

Du har større enn gjennomsnittet og har derfor uansett ingen grunn til å grue deg.

Anonymkode: 800aa...c11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...