Gjest Acer Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 I ferd med å gå tomme for straum – Vi får telefonar frå frustrerte bilistar som har sete lenge i kø og er i ferd med å gå tomme for straum, seier politiets operasjonsleiar. Ja,Ja, de kan er vel biler som er iferd med å gå tome for deisel, eller bensin også.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Tror heller vi sier "elbilister får teste seg i vinternorge". På dette føret er det naturlig å måtte ha mer drivstoff og klær enn det som normalt er nødvendig, og mange er ikke vant med det. Elbilen tror jeg har det ganske greit, og jeg har et par ganger opplevd i skikkelig kulde at fossilbiler strever med å starte etter en skikkelig kald natt mens vår elbil ikke mokker en gang. Alle batterier fungerer dårligere i kulde, og senest i går døde telefonen min på 60% da jeg skulle ta bilde ute, men elbiler med varmepakke bruker bittelitt energi på å holde batteripakken varm nok slik at den effekten blir mindre. Jeg bruker mer strøm i slaps og 1 grad eller regn, motvind og 15 grader enn i 15 minus og gode kjøreforhold. Anonymkode: 686f8...f50 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå