AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Hei! Jeg er stemor for to på 9 og 6 år som bor 50/50 hos oss og hos barnemor. Greia er at samboer og barnemor har vært skilt i 4 år men likevel har de hatt seg helt frem til jeg og samboer ble en greie. Hun har samboer selv hun også; men ho er utro da.. som er grunnen til skilsmissen. Men de fungerer jo seksuelt og eneste grunnen til at de stoppa var jo pga meg, og takk for det…, MEN jeg har snakket med samboer og begge har lyst på trekant med henne! Fordi de har et tullete forhold så har han også luftet det for henne og ho har egentlig aldri svart ordentlig på hva hun tenker eller vil…. Men jeg er bifil og jeg blir såååå tent av tanken og har jo såå lyst! Jeg har snakket masse med samboer ang. Sjalusi og drama osv.., så det behøver dere ikke skrive noe om, men jeg lurer på om det kanskje er jeg som må fortelle henne at jeg virkelig vil, for vi begge er opptatt av å ikke tråkke hverandre på tærne osv… men hvordan gå frem uten at det kan gå utover meg eller samboer mtp at hun brått kan klikke og bruke dette mot oss hvis det blir krangling ang samvær med barna osv.. dere skjønner! kan jeg liksom sende ho en melding på Messenger og skrive «Lyst å komme hit en kveld og drikke vin…?😜» Er bare redd det kan slå feil ut at vi kan få trøbbel for å flørte sånn med henne…. Men ho er typen til å kunne gjøre noe sånt med oss, for de var tross alt sammen i 10 år.. takk for hjelp! Anonymkode: 6bb87...77f 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #2 Skrevet 8. desember 2021 Det sier seg selv at dette ikke er en god idé. Anonymkode: 09f2b...220 20
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #3 Skrevet 8. desember 2021 Kjør på. Jeg ønsker dere alle lykke til videre. Anonymkode: c98f9...043
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #4 Skrevet 8. desember 2021 Hahaha, gjør det og ødelegg for dere alle. Luuuurt! Anonymkode: 74427...6c8 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #5 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei! Jeg er stemor for to på 9 og 6 år som bor 50/50 hos oss og hos barnemor. Greia er at samboer og barnemor har vært skilt i 4 år men likevel har de hatt seg helt frem til jeg og samboer ble en greie. Hun har samboer selv hun også; men ho er utro da.. som er grunnen til skilsmissen. Men de fungerer jo seksuelt og eneste grunnen til at de stoppa var jo pga meg, og takk for det…, MEN jeg har snakket med samboer og begge har lyst på trekant med henne! Fordi de har et tullete forhold så har han også luftet det for henne og ho har egentlig aldri svart ordentlig på hva hun tenker eller vil…. Men jeg er bifil og jeg blir såååå tent av tanken og har jo såå lyst! Jeg har snakket masse med samboer ang. Sjalusi og drama osv.., så det behøver dere ikke skrive noe om, men jeg lurer på om det kanskje er jeg som må fortelle henne at jeg virkelig vil, for vi begge er opptatt av å ikke tråkke hverandre på tærne osv… men hvordan gå frem uten at det kan gå utover meg eller samboer mtp at hun brått kan klikke og bruke dette mot oss hvis det blir krangling ang samvær med barna osv.. dere skjønner! kan jeg liksom sende ho en melding på Messenger og skrive «Lyst å komme hit en kveld og drikke vin…?😜» Er bare redd det kan slå feil ut at vi kan få trøbbel for å flørte sånn med henne…. Men ho er typen til å kunne gjøre noe sånt med oss, for de var tross alt sammen i 10 år.. takk for hjelp! Anonymkode: 6bb87...77f at hun vil ha sex med ex mannen sin betyr ikke at hu er et ludder. Anonymkode: 130e0...e85 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #6 Skrevet 8. desember 2021 Dette høres ut som en veeeldig dårlig ide!! Dette er en person som det er viktig at du har et greit og profesjonelt forhold til, slik at alt går knirkefritt i hverdagen. Så igjen: dropp det! Anonymkode: 37cae...e65 2
Stillalive Skrevet 8. desember 2021 #7 Skrevet 8. desember 2021 Hvis disse 2 fremdeles ivrer etter å ha sex med hverandre så er det vel i tillegg relativt åpenbart at de ikke er ferdige med hverandre, så med alle de potensielle problemene denne trekanten fører med seg så må jeg virkelig ønske dere lykke til..... Men artig tanke 😉 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #9 Skrevet 8. desember 2021 Poly? Virker som du er litt besatt av nydamen? Og sjalusien er stor. Anonymkode: d9acb...03b
Entern Skrevet 8. desember 2021 #10 Skrevet 8. desember 2021 Dette minner veldig om et par TV-programmer som var veldig populære for 20 år siden...
cmd Skrevet 8. desember 2021 #11 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er bare redd det kan slå feil ut at vi kan få trøbbel for å flørte sånn med henne…. Men ho er typen til å kunne gjøre noe sånt med oss, for de var tross alt sammen i 10 år.. Det er alltid lov å sende melding om du foreslo. Resten kan hende dersom både dere og hun vil. Det er lov å teste ut sexlivet så lenge det ikke skader deres forhold. Men du sier at hun har også en samboer. Hva med ham?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #12 Skrevet 8. desember 2021 Snakk om å kludre det til for seg selv! Anonymkode: 53303...728
Tuba Skrevet 8. desember 2021 #13 Skrevet 8. desember 2021 Urgh bare ikke gjør det. Altfor komplisert når det er barn i bildet. Det er dømt til å bli en katastrofe.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #14 Skrevet 8. desember 2021 Kjære vene.. gi meg styrke Anonymkode: 21728...540 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #15 Skrevet 8. desember 2021 Ikkje gjør det. Det kan slå noe vanvittig tilbake på deg selv og gjøre deg utrygg. Hva hvis du opplever under denne trekanten at de to har veldig sterk seksuell kjemi? Hva hvis du plutselig føler deg utenfor? Tidenes verste idé, dessverre. Finn heller en annen som ingen av dere har en relasjon til. Det er aldri en god ide å ha trekanter med venner. Og ihvertfall ikke ekser. Anonymkode: a8a11...ea1 2
Gjest Skrevet 8. desember 2021 #16 Skrevet 8. desember 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Aniria, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå