Gå til innhold

Snart 40 og sukkerprofil med barneønske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fyller førti neste år. Singel. Har ingen barn, men ønsker meg ett. Vil gi det en sjanse ett par år på å prøve å finne en partner som vil ha barn med meg, om ikke det lykkes så blir det donor.
Tenkte å opprette en sukker-profil, uten bilde (pga arb.giver osv), hvor jeg beskriver meg selv og at jeg ser etter en partner som ønsker barn. I stedet for å droppe den bomba etter mye skriving, eller som det første jeg slenger i fleisen på mannen. Så får jeg kjapt filtrert ut uaktuelle. 
Er det noen som har erfaringer med dette, eller tips til profilen etc? 
(vet jeg har kappløp med den biologiskeklokke)

Anonymkode: b3a03...813

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg holder med deg i å skrive det i profilen, så slipper du en del unødvendige samtaler med uaktuelle menn.

Men har du vurdert å prøve å treffe din utkårede på gamlemåten, dvs bli kjent i levende live, ikke per app? 

Det er jo unektelig litt vanskelig akkurat nå som pandemien tar seg opp, men jeg er rimelig sikker på at det vil bli mulig å være litt sosial uti mars 2022. 

Jeg er mann, og har prøvd litt nettdating. Konklusjonen er at jeg kan treffe folk som jeg har mange felles interesser med og som er trivelige, men det har ikke blitt noe mer enn det. For å avgjøre om jeg føler det lille ekstra for en kvinne må treffe henne og bli kjent med henne i den virkelige verden, online duger ikke. 

Anonymkode: db9b1...d47

Skrevet

Jeg tenker at man kan ta det opp tidlig i datingen men ikke skriv det i profilen.

Anonymkode: 9f034...8ae

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville likt at det stod i profilen

• Liker 6
Skrevet

Online suger, men sukker er hakket bedre enn tinder og happn. Anonymt og bildeløst er perfekt for å sile ut idiotene, oppmerksomhet får du uansett. Man må bare kaste seg uti det, men håper jeg møter en fin fyr på vanlig måte ja. 

Anonymkode: 08735...d2e

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg holder med deg i å skrive det i profilen, så slipper du en del unødvendige samtaler med uaktuelle menn.

Men har du vurdert å prøve å treffe din utkårede på gamlemåten, dvs bli kjent i levende live, ikke per app? 

Det er jo unektelig litt vanskelig akkurat nå som pandemien tar seg opp, men jeg er rimelig sikker på at det vil bli mulig å være litt sosial uti mars 2022. 

Jeg er mann, og har prøvd litt nettdating. Konklusjonen er at jeg kan treffe folk som jeg har mange felles interesser med og som er trivelige, men det har ikke blitt noe mer enn det. For å avgjøre om jeg føler det lille ekstra for en kvinne må treffe henne og bli kjent med henne i den virkelige verden, online duger ikke. 

Anonymkode: db9b1...d47

Takk:) Jeg gjør en insats 'live' også. Er ganske så sosial. Tenkte bare å øke sjansen. Nå blir det fler restriksjoner, samt at man treffer litt ferre folk om vinteren.
Enig med deg. Er jo egentlig det man ikke føler gjennom en nettprofil, som blir det avgjørende. 

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Online suger, men sukker er hakket bedre enn tinder og happn. Anonymt og bildeløst er perfekt for å sile ut idiotene, oppmerksomhet får du uansett. Man må bare kaste seg uti det, men håper jeg møter en fin fyr på vanlig måte ja. 

Takk:) Ja, det beste er å legge innsatsen på den vanlige måten. Er sosial, treffer folk gjennom venner, går ut. Det utfordrende er å finne en hobby som jeg liker hvor det er flere menn. Et kurs med fysisk oppmøte kunne kanskje vært noe

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fyller førti neste år. Singel. Har ingen barn, men ønsker meg ett. Vil gi det en sjanse ett par år på å prøve å finne en partner som vil ha barn med meg, om ikke det lykkes så blir det donor.
Tenkte å opprette en sukker-profil, uten bilde (pga arb.giver osv), hvor jeg beskriver meg selv og at jeg ser etter en partner som ønsker barn. I stedet for å droppe den bomba etter mye skriving, eller som det første jeg slenger i fleisen på mannen. Så får jeg kjapt filtrert ut uaktuelle. 

Tøff og målrettet er du! Lykke til!

Skrevet
11 minutter siden, ABM said:

Tøff og målrettet er du! Lykke til!

Takk skal du ha:) jeg tror ikke det blir lett å finne en som vil ha et barn med en på min alder, men jeg vil prøve

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk skal du ha:) jeg tror ikke det blir lett å finne en som vil ha et barn med en på min alder, men jeg vil prøve

Barn er ikke alt, men du kan jo være heldig og møte noen du liker. Barn bør man kun få når begge har oppriktig lyst på det

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Tror det går helt greitt jeg..🌹...på din alder? 39? 😂...Jeg er mye eldre enn deg...og sprekere enn de fleste på 25!🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Høres smart ut å være ærlig og åpen om det i profilteksten. Da får du silt bort alle som ikke er aktuelle - slipper å kaste bort tiden din - og kanskje tiltrekker deg menn i samme alder som har samme barneønske.

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker kjør på! 👍

Anonymkode: 25a8a...3cf

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville gått rett på donor. Du er allerede i en alder der det kan bli problemer, du har ikke et par år på deg.

Anonymkode: 88b97...35d

• Liker 7
Skrevet

Jeg ville gått til privat fertilitetssenter og fått anslått fertiliteten nå. Rundt 40 år er det lav sjanse for befruktning per syklus, også med spermdonor. Noen er fertile i flere år til, men sjekk hvor du ligger. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg ville gått rett på donor. Du er allerede i en alder der det kan bli problemer, du har ikke et par år på deg.

Anonymkode: 88b97...35d

Jo, det har hun 

Anonymkode: 10962...56a

• Liker 1
Skrevet

Masse lykke til, ts! Jeg er 38 og singel, men har ikke lyst på barn, så stresser ikke med dating 😁

Skrevet

Nedfrysing av egg kan være et alternativ til donor

Anonymkode: 1f287...453

Skrevet

Normaliser å skrive slikt i profilen. De fleste kvinner på apper, fra typ slutten av 20 årene er jo der for å finne en mann for et langvarig forhold og barn. Helt normalt. Fin måte å forsøke å luke ut menn uten andre hensikter enn ligging. 
Så sitter man der og sutrer etterpå. Vær direkte, vær ærlig. Er ikke vits å kaste bort tid på voksne menn som fremdeles ikke vet hva de vil. 

Anonymkode: 76b49...75b

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jo, det har hun 

Moren min kom i overgangsalderen da hun var 54 og fikk en atpåklatt som 45 åring :) Du har ikke nødvendigvis dårlig tid når du er 40. Kjenner flere som starta litt seint.

Anonymkode: 9f034...8ae

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...