AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Hvordan blir jeg sånn som alle andre? Jeg vil ikke være sånn som den jeg er. Jeg skammer meg sånn🙈 Jeg er så mislykka og udugelig. Jeg får ikke til livet. Jeg har aldri fått til livet. Jeg prøver så godt jeg klarer men det er aldri bra nok. Jeg hater meg selv og jeg hater den jeg er. Jeg er så veldig deprimert og jeg har bare blitt værre. Anonymkode: 58b94...c94
Novalie Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 Nå var jeg visst ikke anonym mere. Men men. Meg som er ts.
Silla123 Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 Det er fint å være spesiell, så kjedelig om alle var like. Du har helt sikkert gode ting med deg!
Hannah80 Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 Novalie skrev (4 minutter siden): Nå var jeg visst ikke anonym mere. Men men. Meg som er ts. Du er like anonym fremdeles:)
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #6 Skrevet 7. desember 2021 Huff, kjenner den følelsen. Har du det sånn hele tiden eller bare noen ganger innimellom? Jeg har det sånn noen dager innimellom, kanskje 1-2 dager i uka. Der jeg ikke kan forstå hvordan noen kan like meg, hvorfor kjæresten er sammen med meg eller hvorfor jobben min har meg ansatt. Der jeg føler meg helt verdiløs og som at jeg lurer alle til å tro at jeg er verdt noe. Og at en dag snart så kommer det til å rakne alt sammen, sånn at alle ser hvor udugelig jeg er. Men så har jeg også dager der disse tankene ikke skriker like høyt. Har du det slik ofte? Hele tiden? Anonymkode: 08770...9e3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #7 Skrevet 7. desember 2021 Hver gang jeg føler meg sånn, så prøver jeg å huske på at de fleste føler det sånn til tid og annen. De som ikke gjør det er psykopater eller skrudd i hodet. Og det får meg til å føle meg litt mer normal Det er veldig få som deler at de kan føle seg slik. Og dermed tror de fleste av oss at vi er skikkelig udugelige når vi først får en slik følelse. Men i virkeligheten er det skjer det de fleste, ofte På en måte så er det vell bra også… man kan være selvreflektert og også ha beina planta på bakken. Strekke seg mot å være et bedre menneske, men også huske at man er bra nok Men takk for at du delte ❤️ Jeg følte det senest slik for en time siden. Ved at du delte, minner du meg på at jeg også bare er et menneske. Vi prøver så godt vi kan Igjen, takk ❤️ Anonymkode: 89371...581 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #8 Skrevet 7. desember 2021 Du er bra nok som du er ❤️ Skam er en forferdelig følelse å leve med, men i de fleste tilfeller er den ikke berettiget. Mange sliter med skam og skyldfølelse etter oppveksten, og som regel er det pga nære relasjoner som har brukt dette som et virkemiddel mot deg. Det er vanskelig å bryte ut av skam, men det er noe jeg anbefaler å virkelig jobbe med. Det er skam som gjør at vi hater oss selv, føler oss mislykket og lite verdt. Skam er ikke verdt å kaste bort livet sitt på. Jeg måtte utfordre meg selv utrolig mye, være i ukomfortable situasjoner og stå i skammen med hevet hode for å komme ut av det. Det er kjempetøft, men du kan komme deg ut du også. Profesjonell hjelp er anbefalt, og skriv ned en liten ting du er takknemlig for hver kveld. Husk at de følelsene du fokuserer på er de som får mest tyngde. Hvis du tvinger deg selv til å føle på takknemlighet hver dag får du mindre tid til å fokusere på skammen ❤️ Anonymkode: de1ee...06f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå