Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt kort fortalt 

Hatt perioder før der mannen blitt skikkelig i dårlig humør. Han hatt en kort periode besøksforbud etter et heftig utbrudd foran nabo og jeg fikk blåmerke på hånden.

Den gangen hadde jeg venninne på besøk.

Nå skjer det igjen. Jeg har besøk av venninne og han takler det dårlig. Han er selv muslim og vi drakk noen glass vin til middag idag med pinnekjøtt. Nå har han kjeftet på meg hele kvelden og sier at jeg er dum. Hore osv. Og venninnen min selv føler seg nervøs. Han sitter med sko og jakke i stuen og ser skummel ut og prater høyt og kjefter om meg så fort jeg går ut av rommet til venninne. 

Han har bedt meg ringe politiet slik jeg kan få "slappe av" i kveld og han ønsker ikke å være her men har ingen sted å gå. Jeg bare legger meg og låser døren på rommet.

Min venninne mener vi må ringe i morgen.

Anonymkode: f6859...8f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har det med at han er muslim å gjøre? En muslim skal ikke oppføre seg så dårlig. 

Du trenger ikke ringe politiet, det er ikke ulovlig å banne, men du kan jo vurdere relasjonen din til ham. Virker ikke som dere er en god match. Gudd løkk. 

Anonymkode: 23a70...319

• Liker 22
Skrevet

Han virker ikke stabil, har voldelige tendenser, og har tidligere hatt et besøksforbud mot seg. Kan du dra til krisesenteret?

• Liker 11
Skrevet

Det er vel snakk om mer enn bare "dårlig humør", når man blir ilagt besøksforbud. Hvorfor i all verden er du sammen med denne bølla av en mann? 

• Liker 19
Skrevet

Så bra. Om det skjer noe, så blir det mest sannsynlig formildende at han ba deg om å ringe politiet. Når han gjør det, så er det tegn på at han føler at han har mistet kontroll. Så kanskje du burde tenke på det? Du har en venninne der som ting kan gå ut over også. Hallo

• Liker 6
Skrevet
38 minutter siden, Gjenferdet said:

Han virker ikke stabil, har voldelige tendenser, og har tidligere hatt et besøksforbud mot seg. Kan du dra til krisesenteret?

Det er mitt hjem... Jeg skal ikke gi opp mitt hjem for han.. 

• Liker 3
Skrevet
31 minutter siden, SoWhat? said:

Så bra. Om det skjer noe, så blir det mest sannsynlig formildende at han ba deg om å ringe politiet. Når han gjør det, så er det tegn på at han føler at han har mistet kontroll. Så kanskje du burde tenke på det? Du har en venninne der som ting kan gå ut over også. Hallo

Ja men jeg ringer ikke fordi han vil jo vinne?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Blås i det. Det nytter ikke å snakke fornuft til damer som ikke vil innse eller skjønne at mannen er en tikkende bombe. Jeg vet det av erfaring.

Men hvis det kun er en konkurranse mellom dere, så greit. 

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, SoWhat? said:

Blås i det. Det nytter ikke å snakke fornuft til damer som ikke vil innse eller skjønne at mannen er en tikkende bombe. Jeg vet det av erfaring.

Men hvis det kun er en konkurranse mellom dere, så greit. 

Jeg er faktisk redd nå..  får nok ikke sove i natt. Han dro men går utenfor vinduet her.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er mitt hjem... Jeg skal ikke gi opp mitt hjem for han.. 

Midlertidig, til situasjonen har roet seg. Så må han flytte ut.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan vil han vinne hvis du ringer politiet? Du vinner jo når du beskytter deg selv?

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er faktisk redd nå..  får nok ikke sove i natt. Han dro men går utenfor vinduet her.. 

Ring politiet hvis du er redd. Det trenger ikke å ha skjedd noe straffbart for å ringe.

• Liker 5
Skrevet

Ryddet for avsporing. 

Christina82, mod

Skrevet

Høres ut som om du dessverre bør avslutte det forholdet. Det vil nok ikke bli bedere og du fortjener bedere

• Liker 1
Skrevet

Etter volden med påfølgende besøksforbud, tenkte du at nå er han blitt en god mann igjen som jeg vil dele livet mitt med?

Anonymkode: a4039...432

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Play stupid games, win stupid prizes, sier de på engelsk. Jeg vet ikke helt hva slags spill du spiller, men premien din kan bli at du havner i en kiste med et stort blomsterhav rundt, at du får bildet ditt på forsida av vg i en savnet-sak, eller at du blir alvorlig skadet. Når han ber deg ringe politiet er det noe du bør ta på største alvor, han føler at han ikke har kontroll, og ønsker hjelp til å komme ut av det. Dette er ikke noe han sier for å manipulere deg.

Så ring 02800, det er ikke nødlinje, men lokalpolitiet, som kan komme og snakke med han, sørge for at du er trygg, og eventuelt ta han med seg til han er edru igjen. Har bistått ei venninne som måtte gjøre det samme, og politifolka som møtte opp var veldig hjelpsomme og forståelsesfulle. 

Anonymkode: 89a2a...1a2

• Liker 7
Gjest Blondie65
Skrevet

Hvordan vinner han hvis du ringer politiet? Du ringer politiet NÅ, og ber om besøksforbud. Og så pakker du tingene til mannen og setter de på trappen for avhenting. Han må selv gjøre noe med sinnet sitt, det er ikke ditt ansvar.

Du skal ikke være redd din partner - hvis du er det er det noe veldig galt med forholdet. Og da kan det heller ikke repareres, fordi du ikke aner når neste gang du er redd blir. Avslutt, mens du enda kan.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei hvordan gikk det?

Anonymkode: bb527...ddd

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva har det med at han er muslim å gjøre? En muslim skal ikke oppføre seg så dårlig. 

Du trenger ikke ringe politiet, det er ikke ulovlig å banne, men du kan jo vurdere relasjonen din til ham. Virker ikke som dere er en god match. Gudd løkk. 

Anonymkode: 23a70...319

Gad 🙄

Anonymkode: cca50...9ad

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hei hvordan gikk det?

Anonymkode: bb527...ddd

Han har noe psykose eller noe. Skal til legen 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...