AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Jobber i butikk. Har en kollega som oppfører seg sjefete over meg, og som kritiserer meg for hver minste lille ting jeg gjør foran andre kolleger. Han sier ingenting hvis noen av de andre kollegaene mine gjør samme feil som det jeg gjør. Jeg er den som aldri har turt å si noe tilbake, så kanskje han utnytter det? For eksempel, i går klarte jeg å glemme en ting fordi det var en veldig travel dag. Vi har en felles chatt for jobb. I dag tikket det en melding på chatten: "Skal den ligge der, Fornavn Etternavn???". I stedet for å skrive til meg privat, skriver han det på felles chatten så alle kollegene mine + sjefen ser det. Irriterende å få den slengt i fleisen da jeg virkelig hadde stått på og fått mye gjort den dagen. Men det blir ikke lagt merke til, kun den ene tingen jeg har glemt. Når noen av de andre jeg jobber med gjør samme feil, holder han stort sett munn - ellers ler han bare av det. Han gjør selvfølgelig aldri feil, og legger aldri merke til alt jeg gjør bra - får kun høre det når jeg gjør noe feil. De feilene er små stort sett. Skulle tro han var sjef, men det er han altså ikke. Merker at han ikke liker meg, for jeg ser forskjellen på hvordan han er rundt meg vs. hvordan han er rundt de andre kollegene mine. Hva gjør jeg? Jeg gruer meg virkelig hver gang jeg skal jobbe med han, jeg får masse skryt av de andre jeg jobber med - men i følge han gjør jeg en dårlig jobb (virker det som, utifra alt han kritiserer meg for). Anonymkode: d5361...99c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 La ham holde på på den fellesen, det ser alle - og reagerer på. Anonymkode: 720e7...c7c 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 Svar at det er god skikk å ta skryt i plenum, kritikk på tomannshånd. Så supert om han kan følge dette fremover. Anonymkode: 2a3ac...d27 7
Sensi Skrevet 8. desember 2021 #4 Skrevet 8. desember 2021 Overse det. Alle ser hva han driver med og håper de ikke blir neste hakkekylling. Også sjefen din. Hadde vært kult om du svarte det som står over neste gang det skjer. 👏👏
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå