AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #21 Del Skrevet 8. desember 2021 Hannah80 skrev (Akkurat nå): Jeg følte meg overhodet ikke underlegen da jeg konfronterte henne med utroskapen. Hun ble utrolig flau, og satt med 0 makt. Hadde følt meg underlegen hvis jeg bare dro, uten å si noe. Men vi er jo forskjellige:) Men hvis hun visste at du bare hadde reist din vei, ville hun da vært utro? Anonymkode: 2cee2...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 8. desember 2021 #22 Del Skrevet 8. desember 2021 Hannah80 skrev (2 minutter siden): Var min leilighet, hun hadde ikke så mye å pakke😝 Jeg gav henne et kvarter. En kamerat av meg syntes det var storsinn. Så den tima er jo nesten all verdens tid å regne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 8. desember 2021 #23 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hvis hun visste at du bare hadde reist din vei, ville hun da vært utro? Anonymkode: 2cee2...2c8 Dette var ikke snakk om et engangstilfelle. Det var et forhold med en annen som hadde pågått over flere måneder. Hadde det vært førstnevnte, så hadde jeg ikke vært så "brutal":) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 8. desember 2021 #24 Del Skrevet 8. desember 2021 Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå): Jeg gav henne et kvarter. En kamerat av meg syntes det var storsinn. Så den tima er jo nesten all verdens tid å regne. Hehe, nå måtte jeg le. Trodde faktisk at du mente at jeg var streng da jeg kun ga henne en time. Men ser jo nå at jeg ikke var det😝🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #25 Del Skrevet 8. desember 2021 Hannah80 skrev (Akkurat nå): Dette var ikke snakk om et engangstilfelle. Det var et forhold med en annen som hadde pågått over flere måneder. Hadde det vært førstnevnte, så hadde jeg ikke vært så "brutal":) Det var ikke det jeg spurte om. Poenget mitt at det hjelper lite å føle seg mektig, hvis man ikke har reell makt. Det at noen er utro er et symptom på at de mangler grunnleggende respekt for den de er utro mot. Og HVORFOR gjør de det? Jeg mener det er fordi den andre ikke tar seg selv alvorlig. Anonymkode: 2cee2...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #26 Del Skrevet 8. desember 2021 ~ m a u d e ~ skrev (15 minutter siden): Tviler ikke på at det er slik du liker å tenke på det, nei. Men nå må vi huske at det er en årsak til at menn som deg, ikke er sammen med kvinner som meg. (Antageligvis den samme årsaken, som ligger bak at jeg aldri har befunnet meg i situasjonen i første omgang.) 😂 åh du er underholdende Anonymkode: ba6b9...1a3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym373 Skrevet 8. desember 2021 #27 Del Skrevet 8. desember 2021 ~ m a u d e ~ skrev (55 minutter siden): Tviler ikke på at det er slik du liker å tenke på det, nei. Men nå må vi huske at det er en årsak til at menn som deg, ikke er sammen med kvinner som meg. (Antageligvis den samme årsaken, som ligger bak at jeg aldri har befunnet meg i situasjonen i første omgang.) Hva prater du om? Jeg synser . Har ikke vært utro, skal heller ikke være det. Ja er en grunn til at jeg ikke er med deg , jeg er gift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #28 Del Skrevet 8. desember 2021 Ikke meg, men tidligere kollega gjorde det på denne måten, som er brutal og trolig ikke for alle. En lørdagskveld han trodde de skulle ha familiekveld kledde hun seg opp og sminket seg pent. "Hvor skal du?" sa mannen da hun kledde på seg yttertøy også. "Jeg skal på date. Vi har tydeligvis fått åpent forhold, siden du holder på med xxxx. Har du lov har jeg lov." Så gikk hun. Til venninne riktig nok, men han trodde på henne og var hysterisk. Det ordnet seg faktisk mellom dem, men han tror fremdeles at hun var på date og mer, siden hun ikke kom hjem før på morgenen. At hun har lov om han gjør slikt igjen er noe som sitter hardt i ham, og han har slitt med noe sjalusi etter dette. Forhåpentligvis slik at han vokter seg fra å være utro igjen. Anonymkode: 15e4f...ff5 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #29 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke meg, men tidligere kollega gjorde det på denne måten, som er brutal og trolig ikke for alle. En lørdagskveld han trodde de skulle ha familiekveld kledde hun seg opp og sminket seg pent. "Hvor skal du?" sa mannen da hun kledde på seg yttertøy også. "Jeg skal på date. Vi har tydeligvis fått åpent forhold, siden du holder på med xxxx. Har du lov har jeg lov." Så gikk hun. Til venninne riktig nok, men han trodde på henne og var hysterisk. Det ordnet seg faktisk mellom dem, men han tror fremdeles at hun var på date og mer, siden hun ikke kom hjem før på morgenen. At hun har lov om han gjør slikt igjen er noe som sitter hardt i ham, og han har slitt med noe sjalusi etter dette. Forhåpentligvis slik at han vokter seg fra å være utro igjen. Anonymkode: 15e4f...ff5 Hahahaha, elsker det 😂 Anonymkode: ba6b9...1a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ m a u d e ~ Skrevet 8. desember 2021 #30 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): 😂 åh du er underholdende Anonymkode: ba6b9...1a3 Vel, nå var det vel ikke jeg som fant opp dette med markedsverdi, var det vel? Men det er jo det det handler om. De fleste ønsker seg en partner som ikke er utro i første omgang. En trofast person er en partner med høy verdi. Og hvis man vil ha det, så må man oftest skru opp sin egen verdi, i dette tilfellet eksemplifisert ved å pusse opp selvrespekten. Koster det ti kroner så koster det ti kroner. Nytter ikke komme trekkende med en femmer og et fåret glis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 8. desember 2021 #31 Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg satte meg ned med han, bare oss to under rolige omgivelser. Så så jeg rett på han på spurte om det var noe han ville fortelle meg. Han så ut som et spørsmålstegn. Så sa jeg at hvis han han hadde noe på hjertet så hadde han en mulighet til å si det nå. Da bare lo han, prøvde å klemme meg og fjase vekk. Det var på det tidspunktet jeg sa at "da går vi fra hverandre nå". Og jeg sa til han at jeg vet om han og drittkjerringa. Han begynte å grine, fikk panikk og tryglet men jeg rikket meg ikke. Flyttet ut dagen etterpå og siste gang vi snakket var da jeg la husnøklene på kjøkkenbenken og stakk. Aldri sett meg tilbake 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #32 Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg printa ut alle screenshots og stiftet de sammen til et lite hefte. Deretter la jeg det pent på bordet i hagen, mens jeg drakk en kopp kaffe. (Vi bodde midt på landet, så ingen naboer i umiddelbar nærhet som kunne høre). Da han kom hjem fra jobb, så sa jeg rolig at han burde ta en titt i heftet jeg hadde laget, og at jeg ønsket en forklaring på hva som sto der. Han mistet helt munn og mæle, og visste ikke hva han skulle si. Så kom tårene og snørra, og at det ikke var noe seriøst mellom de, bla bla bla. Da var jeg 19 år, i dag hadde jeg nok håndtert det anderledes. Andre gangen jeg tok en x i utroskap ble en direkte konfrontasjon da jeg traff han og hans nye flamme tilfeldigvis på parkeringsplassen til en kafe (samme parkeringsplass som til et kjøpesenter). De var så opptatt med å konkurrere om hvem som kunne stikke tungen lengst ned i halsen på den andre, at han ikke så meg før jeg var en meter unna. Da spurte jeg jo selvsagt hva i helvete han trodde han drev med. Ble enormt skuffet over at hun han var utro meg også kjente meg, så hun visste godt at vi var i et forhold. Ble mye tårer og snørr der og fra partner, selv ble jeg helt nummen. Ingen av utroskapene endte opp med at det ble par ut av dem (enda begge damene var single). Tok noen år før jeg torte å gå inn i et nytt forhold. Men mannen jeg er med i dag er en helt annen type, og tror oppriktig han hadde avsluttet forholdet fremfor å være utro, dersom følelsene endrer seg. Anonymkode: 038a7...d4d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #33 Del Skrevet 8. desember 2021 Ah, har mange med en notorisk utro fyr. For maaaange år siden. Og tatt han for påtenkt utroskap 😂 Han kjørte lastebil, og han glemte nok kjøre skiva lagde lyd. Så ofte sa han at han var på hybel, mens jeg kunne høre klokka. Så jeg spurte alltid hvem er du med? Han insisterte på at han var på hybel hver gang. Mens jeg nektet å godta svaret, før han i det minste innrømmet at han satt i laste bilen. Selvfølgelig avslørte jeg aldri at jeg hørte kjøreskiva. En annen gang så kom jeg hjem og han hadde bytta på senga. For å si det sånn. Var det noe han aldri gjorde var bla å bytte på senga, dessuten så hadde jeg fått beskjed om hvem han hadde vært med ila kvelden. Så kom hjem gikk rett på rommet med tingene mine, og spurte hvem som hadde ligget i senga mi. Og han spilte jo Dum og skjønte jo ikke hva jeg mente. Så pressa hardt på mens han fortsatte å nekte. Til slutt sa jeg at det er vel ikke du som har bytta på senga det er vel (navnet på dama) som har fikset det for deg. Han ble litt sjokkert og da skjønte han at det ble litt vanskelig å vri seg unna. Samme dame hadde jeg hørt fra andre og overhørt at hun ville bli med typen min på motorsykkel tur, og at hun av en eller merkelig grunn på død og liv ha min hjelm. Typen gleipa jo med hvor Dum hun var osv til meg. En dag spurte han om å få låne hjelmen min for han og kompisene skulle ut på tur og ha med seg noen ekstra. Så da bare svarte jeg at hvis hun (navnet på dama) absulutt på død og liv skal låne min hjelm, så får hun være tøff nok til å spørre sjøl, og ikke sende deg. Den turen ble ikke noe av. Men da han stjal bilen min, da var det slutt for godt. Litt ung og Dum og trodde det skulle gå an å få en slutt på tullet. Men nei en gang utro alltid utro. Ellers var det mange episoder med han. Det artige var ei som var sammen med han på er senere tidspunkt. Sendte hilsen til han på nattradio. For hun pleide å høre på det når hun la seg, og han hørte på ved nattkjøring. Det utløste jo 3 andre som sendte kjærlighets erklæringer samme uka. Jeg hørte de to siste, og radio dama slet ille med å ikke le seg ihjel på den siste. Det var ikke rent lite kliss og søte meldinger de sendte 😂😂😂 Anonymkode: e885e...365 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #34 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke meg, men tidligere kollega gjorde det på denne måten, som er brutal og trolig ikke for alle. En lørdagskveld han trodde de skulle ha familiekveld kledde hun seg opp og sminket seg pent. "Hvor skal du?" sa mannen da hun kledde på seg yttertøy også. "Jeg skal på date. Vi har tydeligvis fått åpent forhold, siden du holder på med xxxx. Har du lov har jeg lov." Så gikk hun. Til venninne riktig nok, men han trodde på henne og var hysterisk. Det ordnet seg faktisk mellom dem, men han tror fremdeles at hun var på date og mer, siden hun ikke kom hjem før på morgenen. At hun har lov om han gjør slikt igjen er noe som sitter hardt i ham, og han har slitt med noe sjalusi etter dette. Forhåpentligvis slik at han vokter seg fra å være utro igjen. Anonymkode: 15e4f...ff5 Haha! Ja, mange av de utro svina tåler det ikke om det er motsatt og det er de som blir bedratt av sin ektemann/kone. Anonymkode: 278b2...d9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #35 Del Skrevet 8. desember 2021 Hr. Aktiv skrev (4 timer siden): Jeg gav henne et kvarter. En kamerat av meg syntes det var storsinn. Så den tima er jo nesten all verdens tid å regne. Mener du denne utro barnemoren du nevner i mange tråder? Anonymkode: 42b91...986 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #36 Del Skrevet 8. desember 2021 ~ m a u d e ~ skrev (7 timer siden): Har aldri opplevd det, men ser ikke helt vitsen med å konfrontere. Det er, slik jeg ser det, å innta en underlegen holdning, hvor man gir den andre all mulig makt. Jeg hadde enten bare gått og sagt at han forstår nok hvorfor, eller, om jeg valgte å bli, så hadde jeg sagt at han skulle slutte med utroskap - og det på røde rappen! Jeg derimot, hadde følt meg underlegen og feig om jeg bare stakk. Anonymkode: b1e8c...bea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ m a u d e ~ Skrevet 8. desember 2021 #37 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg derimot, hadde følt meg underlegen og feig om jeg bare stakk. Anonymkode: b1e8c...bea Jeg vet at mange føler det sånn ja. Det er jo ikke uten grunn at mange fortsetter i samme spor, år etter år. Det å øke sin egen verdi, det koster. Jeg trodde det mer eller mindre lå i begrepet... Og det det koster, er typisk å handle mot sine egne følelser, fordi man vet at følelsene er feil. Omtrent som mennesker som lever i et forhold med vold. De føler at de er glad i vedkommende, de føler at de er til nytte for vedkommende, de føler at de ikke kan leve uten vedkommende, osv osv osv... ...men når det kommer til stykket må man slå av følelsene og skru på fornuften. Ellers vil man jo aldri komme ut av det dårlige og over i det gode. Det er følelsene som er feil. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #38 Del Skrevet 8. desember 2021 Etter eksen hadde lagt barna og kom inn på stua igjen, sa jeg bare "Anne Engen, ja?". Han stivnet helt, og det ansiktsuttrykket hans var priceless. Han innså ganske fort at han tapte der. Anonymkode: d2cba...1e7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #39 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har oppdaget at min samboer har vært sporadisk utro over lang tid, og lurer nå på hvordan jeg skal sprenge bomben. Når du oppdaget at din partner hadde vært utro, på hvilken måte fortalte du han/ henne at du visste om det? Anonymkode: bf9d2...521 Jeg ventet ikke på en "riktig" anledning. Dro ikke frem silkehanskene. Jeg flyttet på dagen og så meg aldri tilbake. Samarbeider strålende om barnet og det er det Anonymkode: fa65e...288 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #40 Del Skrevet 8. desember 2021 4 hours ago, ~ m a u d e ~ said: Tviler ikke på at det er slik du liker å tenke på det, nei. Men nå må vi huske at det er en årsak til at menn som deg, ikke er sammen med kvinner som meg. (Antageligvis den samme årsaken, som ligger bak at jeg aldri har befunnet meg i situasjonen i første omgang.) Hva mener du? Anonymkode: 9170d...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå