AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Del Skrevet 7. desember 2021 Jeg har oppdaget at min samboer har vært sporadisk utro over lang tid, og lurer nå på hvordan jeg skal sprenge bomben. Når du oppdaget at din partner hadde vært utro, på hvilken måte fortalte du han/ henne at du visste om det? Anonymkode: bf9d2...521 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 7. desember 2021 #2 Del Skrevet 7. desember 2021 Er det så mange måter å si det på? Jeg konfronterte henne ved første anledning. Og ga henne en time på å pakke sakene sine. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Del Skrevet 7. desember 2021 Jeg sendte en sms til ham om at han bare kunne overnatte hos XX den kvelden (da jeg visste han var med henne), fordi jeg trengte et par dager på å pakke tingene mine. Anonymkode: 593d7...8ec 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Del Skrevet 7. desember 2021 Jeg er jo i sjokk nå fordi jeg har ikke merket noe spesielle tegn til utroskap, og jeg elsker han over alt på jord og har tenkt at vi skal bli gamle sammen siden vi har vært sammen i 12 år snart. Har ikke lyst å miste han, har ikke lyst å bli alene men jeg klarer jo heller ikke å være sammen med han nå som jeg vet han har hatt sex med flere kvinner og sikkert løyet til meg i flere år. Han er jo ikke den mannen jeg trodde han var og som jeg har sett på som min aller beste venn og livspartner. Fyfaen hvor jævlig dette er og fyfaen for et monster han er som kan gjøre dette mot meg😭 Ts Anonymkode: bf9d2...521 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Del Skrevet 7. desember 2021 Jeg fant bevis på mobilen hans mens han var ute i butikken, og stod i gangen når han kom hjem og viste han skjermen å sa "Kom deg ut, du skal aldri inn i leiligheten min igjen!!!" Jeg kastet ut han og tingene hans og han sov hos en kamerat noen dager men klarte desverre å manipulere seg tilbake igjen så jeg ble en klovn stuck med en notorisk utro dust og hadde det helt jævlig i forholdet et år til, og lærepengen min som jeg håper andre kvinner kan høre på og lære av er at det er ikke noe poeng i å la en utro mann få sjansen til å forklare seg for det er bare løgn og manipulering uansett! Det påvirker en normal og empatisk kvinne sine følelser og da begynner man å tvile på seg selv og går imot sine egne grenser og eget selvverd. Det beste man kan gjøre er å ta et standpunkt å holde seg til det, vi har ikke noe forklaringsbehov for hvorfor vi slår opp når mannen vet hva han har gjort, og han bør ikke få fucke med følelsene dine ved å la han forklare seg. Det forandrer nemlig ingenting, utroskapet har skjedd og da er det ingenting som kan gjøre det ugjort. Da er det over og ut og takk for farvell! Anonymkode: d26f6...6eb 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 8. desember 2021 #6 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fant bevis på mobilen hans mens han var ute i butikken, og stod i gangen når han kom hjem og viste han skjermen å sa "Kom deg ut, du skal aldri inn i leiligheten min igjen!!!" Jeg kastet ut han og tingene hans og han sov hos en kamerat noen dager men klarte desverre å manipulere seg tilbake igjen så jeg ble en klovn stuck med en notorisk utro dust og hadde det helt jævlig i forholdet et år til, og lærepengen min som jeg håper andre kvinner kan høre på og lære av er at det er ikke noe poeng i å la en utro mann få sjansen til å forklare seg for det er bare løgn og manipulering uansett! Det påvirker en normal og empatisk kvinne sine følelser og da begynner man å tvile på seg selv og går imot sine egne grenser og eget selvverd. Det beste man kan gjøre er å ta et standpunkt å holde seg til det, vi har ikke noe forklaringsbehov for hvorfor vi slår opp når mannen vet hva han har gjort, og han bør ikke få fucke med følelsene dine ved å la han forklare seg. Det forandrer nemlig ingenting, utroskapet har skjedd og da er det ingenting som kan gjøre det ugjort. Da er det over og ut og takk for farvell! Anonymkode: d26f6...6eb Amen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #7 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har oppdaget at min samboer har vært sporadisk utro over lang tid, og lurer nå på hvordan jeg skal sprenge bomben. Når du oppdaget at din partner hadde vært utro, på hvilken måte fortalte du han/ henne at du visste om det? Anonymkode: bf9d2...521 Jeg begynte å snakke som om jeg hadde lest noe om nett om utroskap "Ja, hørte akkurat om ei som hadde funnet ut at mannen er utro...bla bla bla...Helt tragisk altså!" Så ventet jeg litt og spurte hva han syntes...Han var rar og stiv og prøvde jatte med. Så sa jeg etterpå "hørtes ikke dette kjent ut?" Så sa jeg at jeg vet hva han har drevet med og resten er historie... Anonymkode: 64c83...056 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 8. desember 2021 #8 Del Skrevet 8. desember 2021 Noe som er verdt å tenke over er hvor brutalt det kan gå for seg når vedkommende blir konfrontert, om vedkommende kan bli voldelig osv, så best å ta det litt piano, gjøre det på en trygg måte osv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 8. desember 2021 #9 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er jo i sjokk nå fordi jeg har ikke merket noe spesielle tegn til utroskap, og jeg elsker han over alt på jord og har tenkt at vi skal bli gamle sammen siden vi har vært sammen i 12 år snart. Har ikke lyst å miste han, har ikke lyst å bli alene men jeg klarer jo heller ikke å være sammen med han nå som jeg vet han har hatt sex med flere kvinner og sikkert løyet til meg i flere år. Han er jo ikke den mannen jeg trodde han var og som jeg har sett på som min aller beste venn og livspartner. Fyfaen hvor jævlig dette er og fyfaen for et monster han er som kan gjøre dette mot meg😭 Ts Anonymkode: bf9d2...521 Jeg tror jeg ville sagt omtrent dette. Jeg fikk vondt av å lese det jeg. Så hvis han har litt følelser i kroppen, så kjenner han det. For no dritt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #10 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg begynte å snakke som om jeg hadde lest noe om nett om utroskap "Ja, hørte akkurat om ei som hadde funnet ut at mannen er utro...bla bla bla...Helt tragisk altså!" Så ventet jeg litt og spurte hva han syntes...Han var rar og stiv og prøvde jatte med. Så sa jeg etterpå "hørtes ikke dette kjent ut?" Så sa jeg at jeg vet hva han har drevet med og resten er historie... Anonymkode: 64c83...056 Gikk du fra han? Anonymkode: bf9d2...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ m a u d e ~ Skrevet 8. desember 2021 #11 Del Skrevet 8. desember 2021 Har aldri opplevd det, men ser ikke helt vitsen med å konfrontere. Det er, slik jeg ser det, å innta en underlegen holdning, hvor man gir den andre all mulig makt. Jeg hadde enten bare gått og sagt at han forstår nok hvorfor, eller, om jeg valgte å bli, så hadde jeg sagt at han skulle slutte med utroskap - og det på røde rappen! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 8. desember 2021 #12 Del Skrevet 8. desember 2021 (endret) Fant ut av at eksen min var utro mens vi var på ferie sammen, som jeg hadde kjøpt i gave til han. Damen han var utro med hadde sendt meg melding og lurt på hvorfor i alle dager vi var på ferie sammen når det var slutt mellom oss? Vel, det var da ikke jeg klar over at det var? Resten av den ferien var bare trist. Endret 8. desember 2021 av Lacuna 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym373 Skrevet 8. desember 2021 #13 Del Skrevet 8. desember 2021 Hannah80 skrev (13 timer siden): Er det så mange måter å si det på? Jeg konfronterte henne ved første anledning. Og ga henne en time på å pakke sakene sine. Nice ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #14 Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg stura på det i to uker, visste ikke hva jeg skulle si eller gjøre. Hadde funnet ut at han hadde avtalt å møte henne på en jobbreise som aldri ble noe av. Etter at jeg hadde gått rundt og vært sur i flere dager sprakk bomben en dag han ble irritert på meg og krevde å få vite hva det var. Da spurte jeg om han hadde tenkt å møte noen da han skulle på jobbtur, om han hadde tenkt å møte "kvinnenavn". Etter det gikk samtalen av seg selv, for å si det sånn.. Anbefaler å få det ut så raskt som mulig, du plager bare deg selv med grublingen. Anonymkode: 85d0a...0d8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym373 Skrevet 8. desember 2021 #15 Del Skrevet 8. desember 2021 ~ m a u d e ~ skrev (11 minutter siden): Har aldri opplevd det, men ser ikke helt vitsen med å konfrontere. Det er, slik jeg ser det, å innta en underlegen holdning, hvor man gir den andre all mulig makt. Jeg hadde enten bare gått og sagt at han forstår nok hvorfor, eller, om jeg valgte å bli, så hadde jeg sagt at han skulle slutte med utroskap - og det på røde rappen! Konfronter så viser man styrke, hadde jeg vært utro så hadde det vært jævlig å måtte stå ansikt til ansikt med kona og forklare hvorfor, hadde vært lettes for meg om hun bare pakket og dro… og konfrontere noen krever ryggrad, så klart skal man det om man har selvrespekt.. man har krav på svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ m a u d e ~ Skrevet 8. desember 2021 #16 Del Skrevet 8. desember 2021 Anonym373 skrev (2 timer siden): Konfronter så viser man styrke, hadde jeg vært utro så hadde det vært jævlig å måtte stå ansikt til ansikt med kona og forklare hvorfor, hadde vært lettes for meg om hun bare pakket og dro… og konfrontere noen krever ryggrad, så klart skal man det om man har selvrespekt.. man har krav på svar. Tviler ikke på at det er slik du liker å tenke på det, nei. Men nå må vi huske at det er en årsak til at menn som deg, ikke er sammen med kvinner som meg. (Antageligvis den samme årsaken, som ligger bak at jeg aldri har befunnet meg i situasjonen i første omgang.) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 8. desember 2021 #17 Del Skrevet 8. desember 2021 Hannah80 skrev (16 timer siden): Er det så mange måter å si det på? Jeg konfronterte henne ved første anledning. Og ga henne en time på å pakke sakene sine. En time? Hun fikk veldig god tid synes jeg. Du viser storsinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #18 Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg spurte rett ut "Hvem er *navnet på dama*?" Da fikk han panikk. Jeg, idioten, tok ham tilbake fordi jeg synes synd på ham (han havnet på akuttpsykiatrisk på grunn av selvmordsfare da jeg kastet ham ut). Det gikk et halvår, så skjønte jeg at følelsene var borte og at det bare var tull å prøve videre. Anonymkode: 01a7a...0d7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 8. desember 2021 #19 Del Skrevet 8. desember 2021 ~ m a u d e ~ skrev (3 timer siden): Har aldri opplevd det, men ser ikke helt vitsen med å konfrontere. Det er, slik jeg ser det, å innta en underlegen holdning, hvor man gir den andre all mulig makt. Jeg hadde enten bare gått og sagt at han forstår nok hvorfor, eller, om jeg valgte å bli, så hadde jeg sagt at han skulle slutte med utroskap - og det på røde rappen! Jeg følte meg overhodet ikke underlegen da jeg konfronterte henne med utroskapen. Hun ble utrolig flau, og satt med 0 makt. Hadde følt meg underlegen hvis jeg bare dro, uten å si noe. Men vi er jo forskjellige:) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 8. desember 2021 #20 Del Skrevet 8. desember 2021 Hr. Aktiv skrev (2 minutter siden): En time? Hun fikk veldig god tid synes jeg. Du viser storsinn. Var min leilighet, hun hadde ikke så mye å pakke😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå