SoWhat? Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Jeg bruker bevisst ikke "bonus"foreldre, for det er ikke alltid det de er. En leser innlegg på innlegg her inne om stebarn som irriterer, om urettferdig behandling mellom de og egne, og felles barn. Om foreldre og steforeldre som ikke blir enige, og ulike regler her og der. Om diskusjoner og maktesløshet. Det verste er jo når de voksne ikke engang liker stebarna. Barn skal jo høres og bli tatt hensyn til når det gjelder bosted ved skilsmisse. Bør de ikke også ha en sterk stemme når det gjelder steforeldre som skal flytte inn i deres hjem?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #2 Skrevet 8. desember 2021 Absolutt. Da jeg ble skilt og traff en ny mann så fikk min datter møte han etter sikkert manges mening alt for tidlig, fordi hadde ikke de gått overens så hadde det vært UAKTUELT å gå videre i forholdet. Hun var 7 år på den tiden. Heldigvis gikk det veldig bra, og nå er hun 10, og de går veldig bra overens, vi samarbeider godt med far som er syk. Jeg personlig tviler på at han finner seg en ny dame, men skulle han gjøre det så ønsker jeg henne velkommen i livet til min datter og håper at hun behandler henne godt. Skulle hun ikke gjøre dette, så kommer nok jeg til å sette ned foten. Anonymkode: c1e4c...810 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå