AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #41 Del Skrevet 7. desember 2021 Å være skulkesyk når man er voksen er bare jævlig spesielt og uredelig Anonymkode: 1e135...693 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #42 Del Skrevet 7. desember 2021 Men okay, forslag - Ekstreme mensensmerter. - Matforgiftning av type eksplosiv diare. - Feber (gjerne høg) - Migrene Anonymkode: fada9...7c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #43 Del Skrevet 7. desember 2021 Det er jo veldig uvanlig å dra inn på jobb for å teste seg? Jeg skjønner ikke hvorfor man gjør det? Er det vanlig noen steder? Det høres ut som et dårlig arbeidssted som har holder sine ansatte i et jerngrep. Jeg er også veldig nysgjerrig på hva du skal! Anonymkode: eeb91...cd4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #44 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å være skulkesyk når man er voksen er bare jævlig spesielt og uredelig Anonymkode: 1e135...693 Ja, det kan du vel si som ikke aner hva det dreier seg om. Anonymkode: 4a5bf...a6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #45 Del Skrevet 7. desember 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei haha jeg kan ikke melde meg syk om jeg får nei. Eller, jeg KAN men da skjønner jo alle hvorfor. Hvorfor skulle jeg som aldri har fravær bli syk akkurat den dagen jeg hat bedt om fri og fikk nei. Folk er ikke så dumme. Anonymkode: 4a5bf...a6c Ei på jobben min ba om fri, fekk nei. Timar etterpå var ho innlagt med akutt blodforgiftning. Skulle på konsert. Men feber er sikkert beste valg. Anonymkode: fada9...7c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #46 Del Skrevet 7. desember 2021 Akutt betennelse i nakken. Da er det nesten umulig å røre på seg. Du har ikke sovet, for du klarer ikke å legge deg. Legen har gitt deg voltaren og bedt deg holde deg i ro et par dager. Anonymkode: 21487...1f8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 7. desember 2021 #47 Del Skrevet 7. desember 2021 Er da vel bare å si at du tar en hurtigtest hjemme i så fall. Makan til ikke-sak. Er da enkleste sak i verden å være syk en dag, dersom det er målet ditt. Og siden du nesten aldri har fravær, så vil vel heller ingen mistenke deg for å ljuge. "Hei, jeg er syk og kommer ikke i morgen, satser på å være tilbake i overimorgen". Alt du trenger å skrive. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #48 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ei på jobben min ba om fri, fekk nei. Timar etterpå var ho innlagt med akutt blodforgiftning. Skulle på konsert. Men feber er sikkert beste valg. Anonymkode: fada9...7c8 Jaja men da kan hun bevise det vettu, hvis hun faktisk ble syk den dagen med blodforgiftning så får hun sykemelding av legen. Anonymkode: 4a5bf...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #49 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Gjorde det sist gang... måtte komme på arbeidsplassen å teste meg. Jeg var kjempe forkjølet men ringte å sa at jeg kunne komme på jobb for følte meg ikke dårlig, men da måtte jeg komme på jobb å teste også måtte jeg bli hjemme med hjemmekontor. Anonymkode: 4a5bf...a6c Hva var poenget med det?? Kan du si du har hurtigtest hjemme, eller at du er på vei til teststasjon for å ta PCR-test? Om du faker omgangssyke så si at det er utrolig smittsomt, så det er ikke smart å komme på jobb. Og du kan jo kanskje bare fake å ta den testen også. Om du er kvinne og sjefen er mann, så er det bare å ikke ta på deg sminke om du vanligvis bruker det, så tror han du er døden nær. Anonymkode: c7362...144 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #50 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva var poenget med det?? Kan du si du har hurtigtest hjemme, eller at du er på vei til teststasjon for å ta PCR-test? Om du faker omgangssyke så si at det er utrolig smittsomt, så det er ikke smart å komme på jobb. Og du kan jo kanskje bare fake å ta den testen også. Om du er kvinne og sjefen er mann, så er det bare å ikke ta på deg sminke om du vanligvis bruker det, så tror han du er døden nær. Anonymkode: c7362...144 Jeg vet ikke hvorfor. Det er vel for at de skal ha kontroll på det selv eller noe. Man blir testet utenfor og de har på fullt smittevern utstyr. Anonymkode: 4a5bf...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #51 Del Skrevet 7. desember 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vet ikke hvorfor. Det er vel for at de skal ha kontroll på det selv eller noe. Man blir testet utenfor og de har på fullt smittevern utstyr. Anonymkode: 4a5bf...a6c wow intenst. Anonymkode: fada9...7c8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #52 Del Skrevet 7. desember 2021 Men tør du gå ut/dra på dette viktige hvis du melder deg syk? Hva med om noen fra jobben ser deg? Forslag: Tannverk, hodepine/med synsforstyrrelser, øreverk, forstrekt et eller annet, nakke feks Anonymkode: b8b67...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #53 Del Skrevet 7. desember 2021 Du kan si at du har magesmerter, og at legevakten (der har de UL) mente en cyste har sprukket. Det kan de se fordi en cyste du har hatt lenge ikke lenger er der. Nå ligger innholdet i cysten og godtgjør seg i bunnen av buken din og irriterer dine indre organer. Dette bruker å gå seg til i løpet av noen dager. Har du en mannlig leder vil han ikke spørre oppfølgingsspørsmål om gynekologiske ting, og er sjefen kvinne burde hun ha empati for slike drittgreier vi må gjennom noen ganger. Anonymkode: e3ffe...eee 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 7. desember 2021 #54 Del Skrevet 7. desember 2021 Si at du har ramla på isen og landa på ryggen og hodet og at du føler deg forslått og svimmel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #55 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men tør du gå ut/dra på dette viktige hvis du melder deg syk? Hva med om noen fra jobben ser deg? Forslag: Tannverk, hodepine/med synsforstyrrelser, øreverk, forstrekt et eller annet, nakke feks Anonymkode: b8b67...cf1 ... de kan ikke se meg der😑 også er jobben i en annen kommune uansett. Anonymkode: 4a5bf...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #56 Del Skrevet 7. desember 2021 Polyester skrev (Akkurat nå): Si at du har ramla på isen og landa på ryggen og hodet og at du føler deg forslått og svimmel? Ja det kan jeg. Hvis det fortsatt er is. Anonymkode: 4a5bf...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #57 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja det kan jeg. Hvis det fortsatt er is. Anonymkode: 4a5bf...a6c Du kan jo ha snubla i trappa eller i dørkarmen også. Slått hodet litt Anonymkode: b8b67...cf1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #58 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ... de kan ikke se meg der😑 også er jobben i en annen kommune uansett. Anonymkode: 4a5bf...a6c Lurer sykt på hva du skal 👀 Anonymkode: cac8d...918 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #59 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan jo ha snubla i trappa eller i dørkarmen også. Slått hodet litt Anonymkode: b8b67...cf1 Eller bare at du besvimte på morningen da du gikk på badet. Litt lavt blodtrykk og best og holde seg hjemme. Svimmel Anonymkode: b8b67...cf1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #60 Del Skrevet 7. desember 2021 38 minutter siden, AnonymBruker said: Gjorde det sist gang... måtte komme på arbeidsplassen å teste meg. Jeg var kjempe forkjølet men ringte å sa at jeg kunne komme på jobb for følte meg ikke dårlig, men da måtte jeg komme på jobb å teste også måtte jeg bli hjemme med hjemmekontor. Anonymkode: 4a5bf...a6c Dette er ikke lov. Ærlig talt skulle ønske alle bare holdt seg til det at man ikke skal si hvorfor man er syk. Sjef har ikke noe med det og om alle sluttet å komme med lange forklaringer så det blir mer innarbeidet at man faktisk ikke trenger å gi grunn. Det kan være mange grunner til at man ikke vil si hva slags sykdom man har. Jeg sier alltid bare at jeg er syk og eventuelt når jeg tror jeg er tilbake. Anonymkode: 227f3...60a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå