AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Det er noe av det mest irriterende når folk svarer med emojies. Eller gifs 🤷🏻♀️ Hva er greia ? Hvis jeg skriver en melding eller noe for jeg tilbake ❤️😊😀😘. En gang skrev jeg til en jeg datet at vi bør kanskje ta en pause. Fikk svare gif med brennende container og gardinen som går ned 😆 Anonymkode: 793fd...0fb 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er noe av det mest irriterende når folk svarer med emojies. Eller gifs 🤷🏻♀️ Hva er greia ? Hvis jeg skriver en melding eller noe for jeg tilbake ❤️😊😀😘. En gang skrev jeg til en jeg datet at vi bør kanskje ta en pause. Fikk svare gif med brennende container og gardinen som går ned 😆 Anonymkode: 793fd...0fb Du er ikke så verst du heller. Anonymkode: 3ff94...44d
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er ikke så verst du heller. Anonymkode: 3ff94...44d Dette brukte jeg som eksempel . Anonymkode: 793fd...0fb
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 Du trenger en kopp te, dette er ikke noe å hisse seg opp over. Han fyren var en idiot da. Anonymkode: fb1cd...ed2
Gjest ABM Skrevet 7. desember 2021 #6 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er noe av det mest irriterende når folk svarer med emojies. Eller gifs 🤷🏻♀️ Hva er greia ? Hvis jeg skriver en melding eller noe for jeg tilbake ❤️😊😀😘. En gang skrev jeg til en jeg datet at vi bør kanskje ta en pause. Fikk svare gif med brennende container og gardinen som går ned 😆 Anonymkode: 793fd...0fb 🤔🥱🥱🌌
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #7 Skrevet 8. desember 2021 ABM skrev (8 timer siden): 🤔🥱🥱🌌 Eller 🙌🏻😉😘 Anonymkode: 793fd...0fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå