Gå til innhold

Elfa skyvedørsgarderobe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om skyvedørene fra elfa er på tilbud jevnlig? 

Og jeg har lest om toppfestede dører, noen som har erfaring med det? Boligen er litt skjev, så virker enklere. Samtidig er jeg redd dører som bare er festet i toppen er veldig vinglete 

Anonymkode: bc6da...c06

Skrevet

Elfa er på tilbud i blant både hos Obs Bygg og hos Maxbo. Begge steder har jeg sett dem til 40 %. Noen ganger alt fra Elfa, noen ganger innredning og noen ganger dører. Obs har i blant medlemstilbud.

"I blant" betyr her kanskje en gang i året, så det spørs hvor god tid du har. Maxbo hadde 40 % på innredning for noen få uker siden.

Anonymkode: 15ea3...245

Skrevet

Jeg har topphengslete dører, og er fornøyd. De er derimot litt vinglete, så du må være litt forsiktig.

Vår leilighet er gammel og har skjeve vegger og tak. Dørene går derfor ikke 100 % inntil veggen, men vi kan leve med det. 

Generelt syns jeg Elfa har et veldig bra garderobesystem, og det er fleksibelt så du kan endre innredningen etter behov. :)

Anonymkode: b65e7...95a

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Elfa er på tilbud i blant både hos Obs Bygg og hos Maxbo. Begge steder har jeg sett dem til 40 %. Noen ganger alt fra Elfa, noen ganger innredning og noen ganger dører. Obs har i blant medlemstilbud.

"I blant" betyr her kanskje en gang i året, så det spørs hvor god tid du har. Maxbo hadde 40 % på innredning for noen få uker siden.

Anonymkode: 15ea3...245

Det er jo ingen steder jeg finner priser heller. Jeg kan egentlig vente litt om det er litt å spare på det. 

Men da skal jeg holde øynene åpne, jeg har ikke fulgt så godt med da jeg aldri har hatt behov for tilbud på skyvedører før. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har topphengslete dører, og er fornøyd. De er derimot litt vinglete, så du må være litt forsiktig.

Vår leilighet er gammel og har skjeve vegger og tak. Dørene går derfor ikke 100 % inntil veggen, men vi kan leve med det. 

Generelt syns jeg Elfa har et veldig bra garderobesystem, og det er fleksibelt så du kan endre innredningen etter behov. :)

Anonymkode: b65e7...95a

Blir det for vinglete med en toåring tenker du? Det er jo litt armer, bein og ukoordinerte bevegelser på de små. 

Skrevet

Har skyvedørsgarderobe fra elfa, var på tilbud den gang vi kjøpte de. Topphengslet skyvedør, ingen problem med barn, annet enn kladdemerker på speildøra 😅

Anonymkode: fb02a...655

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...