Gå til innhold

Er det normalt å ønske sex 4-6 ganger per dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med en fyr som vil ha sex hele tiden, altså han vil pule alt fra 4 til 6 ganger daglig.

I begynnelsen av forholdet når begge to er sprengkåte og forelsket så er det ikke vanskelig å få til dette, men etter hvert som tiden går så har man jo ikke sexlyst konstant.

Man kan jo ikke ligge å knulle hele helgen og hver eneste ettermiddag/ kveld?

Jeg er lei og sier til han at det er mye mer i et forhold enn å ha sex mange ganger per dag.

Jeg er veldig glad i sex men jeg går lei hvis jeg skal gjøre det hele tiden, og når han ønsker det.

Jeg har aldri vært borti en mann med så høy sexlyst og tenker at han må være nymfoman. 

Anonymkode: 331a7...b94

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke normalt

• Liker 17
Skrevet

Nei, det er ikke normalt.

Anonymkode: 0fff9...fc2

• Liker 11
Skrevet

Hadde blitt så lei….

Anonymkode: 3dd1a...8d5

• Liker 8
Skrevet

Det er jo direkte sykelig! Det er overhodet ikke normalt, selv ikke for menn tidlig i 20 årene. Da gjorde man kanskje slikt de første ukene man var sammen. Du nevner ikke alder her, men det er da andre ting en ønsker med kjæresten en bare å ha sex hele tiden. Da blir det veldig fort "kjedelig". Så forstår deg veldig godt, men du skal jo ha sex når du har lyst. Det er jo ikke han som skal bestemme dette, og tvinge seg på deg hele tiden. Så her er det bare å kommunisere, og godtar han det det ikke er det bare å be han finne seg en annen.

Anonymkode: 2c08d...4f1

• Liker 6
Skrevet

Ts her

Jeg har bestemt at vi skal ha sex max 2-3 ganger pr dag når jeg også ønsker det, og en gang eller to i helgen men det virker som om han tror at jo flere ganger man har sex jo bedre er det.

Jeg sier til han at det er ikke antall ganger som er det viktigste, men kvaliteten på sexen.

Jeg mistenker han nå for å ha hatt sex med andre bak i ryggen, min fordi jeg ikke gidder å ha sex så ofte som han ønsker det.

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde blitt utslitt og sår. Uaktuelt. 

Nei, det er ikke normalt. Og du burde teste deg for kjønnssykdommer. 

Anonymkode: 6f295...d10

• Liker 8
Skrevet

Det er en avhengighet som burdw behandles (hadde det vært rus, alkohol, spillegalskap, shoppingavhengighet ville alle vært bekymret) ja det er en naturlig drift, den må temmes. Skal love deg at du går lei etterhvert, når han fortsatt vil ha sex hele helgen når han er 79 og dere har barn, barnebarn... ?jeg var så dum en gang å gå med på en som hadde sidesprang.. i tillegg til kona fant jeg ut at han hadde minst 5 i tillegg til meg + tilfeldige..) .stakkars fyr. Lykke til med å leve med en som søker andre steder når du vil redusere..(etter barn f eks). Parterapi kanskje??

• Liker 4
Skrevet

Det er jo ikke normalt. Hvordan skal man da få tid til alle andre ting i løpet av dagen? Og selvsagt blir man sår osv. Nei, det er ikke normalt. 

Anonymkode: 8a7b3...c95

• Liker 4
Skrevet
Humas skrev (2 minutter siden):

Det er en avhengighet som burdw behandles (hadde det vært rus, alkohol, spillegalskap, shoppingavhengighet ville alle vært bekymret) ja det er en naturlig drift, den må temmes. Skal love deg at du går lei etterhvert, når han fortsatt vil ha sex hele helgen når han er 79 og dere har barn, barnebarn... ?jeg var så dum en gang å gå med på en som hadde sidesprang.. i tillegg til kona fant jeg ut at han hadde minst 5 i tillegg til meg + tilfeldige..) .stakkars fyr. Lykke til med å leve med en som søker andre steder når du 

I starten av forholdet trodde jeg at han ønsket så mye sex fordi Han tente på meg og var glad i meg og det gjorde han sikkert komme men etterhvert så har jeg skjønt at han bare vil ha sex for å ha sex selv om han de siste gangene ikke engang klarer å komme. Da vil han at vi skal ha en liten pause og så fortsette å k***** slik at han kan komme senere .

Har vært borte fra hverandre et par måneder nå, og da jeg besøkte han forrige helg oppdaget jeg en dametruse under sengen  som ikke var min.

Han blånektet for at det var trusen til noen andre, men jeg er 100% sikker på at han har hatt seg med venninner og andre damer. 

Skrevet

Epstein ville også det.

Anonymkode: 155fd...e9d

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er ikke normalt.

Anonymkode: f6b09...9ec

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke normalt.

Statistisk er det ikke engang vanlig med den frekvensen i uka og for mange måneden. 

Anonymkode: d50a2...e5a

• Liker 2
Skrevet

Nei det er ikke normalt om han synes du er en skikkelig babe! Og gjør han kåt med vilije så er det vanlig å ha sex to ganger for en fyr. 

Anonymkode: 5f17a...ad7

• Liker 1
Skrevet

Nei det er det ikke. 

Morgen kveld går gjennom helga, men da blir hvertfall jeg sår og øm i løpet av to-tre dager, også tror jeg selv di hardeste mannfolka på KG hadde sliti med å få den opp på slutten av uka.

Skrevet

Nei, det er ikke normalt. Om han er hyperseksuell, eller bare bruker sex som substitutt for et eller annet, er umulig for meg å si, men hvis han setter likhetstegn mellom antall ganger man har sex hver dag og graden av kjærlighet, er det forstyrret. Min eks var veldig seksuell, og vi hadde sex hver eneste dag. Ikke at jeg hadde noe i mot det, men det var veldig uvant for meg, så jeg tok det opp med han. Da sa han at i hans hode var det sånn at hvis man hadde sex hver dag, var alt bra. Det ble en tankevekker for meg. 

Anonymkode: 2eec0...15b

Skrevet

12 hours ago, AnonymBruker said:

I starten av forholdet trodde jeg at han ønsket så mye sex fordi Han tente på meg og var glad i meg og det gjorde han sikkert komme men etterhvert så har jeg skjønt at han bare vil ha sex for å ha sex selv om han de siste gangene ikke engang klarer å komme. Da vil han at vi skal ha en liten pause og så fortsette å k***** slik at han kan komme senere .

Har vært borte fra hverandre et par måneder nå, og da jeg besøkte han forrige helg oppdaget jeg en dametruse under sengen  som ikke var min.

Han blånektet for at det var trusen til noen andre, men jeg er 100% sikker på at han har hatt seg med venninner og andre damer. 

I starten av et forhold er det normalt at man har mye sex, men etter noen måneder, så avtar det. Hvis han er sprengkåt hele tiden, er det mulig det er noe annet som ligger bak.

Ang. trusen til noen andre. I bestefall har en kjøpt ei bruk truse som han gjør noe med (vet ikke hvorfor noen kjøper brukte truser), eller så har han hatt med seg noen hjem og hun har dratt truseløs fra stedet. Hvis du tenker litt, så har du vel nok av grunner til å kutte han ut...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...