Gå til innhold

Kan vi få se hvem som gir oss like?

Gjest SVK

Ønsker du å se hvem som gir deg like?  

35 stemmer

1. 1. Ønsker du å se hvem som gir deg like?

• Ja
      8
    • Nei
      21
    • Likegyldig
      6

Anbefalte innlegg

På enkelte forumer er det mulig å se hvem som gir likes. Er det mulig å få til den funksjonen på dette forumet også?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Athena79 said:

Tror faktisk det hadde blitt mindre likes, da 😆

Om det blir færre likes på frekke innlegg så er det en god ting. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også at man kan få oversikt over alle innlegg man har fått likes på, husker det var sånn før når man trykte på likes ikonet på profilen

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke det gjør noe om jeg ikke får se hvem som liker  ^^,  Føler det er litt spennende at noen har likt noe jeg har skrevet :strix: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

behold likes slik det er, den anonymiteten synes jeg er bedre enn anonymbruker i alle anledninger

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (4 timer siden):

På enkelte forumer er det mulig å se hvem som gir likes. Er det mulig å få til den funksjonen på dette forumet også?

Kunne du lagt til en avstemning her bare for å se hvor mange som er interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (2 timer siden):

Jeg synes ikke det gjør noe om jeg ikke får se hvem som liker  ^^,  Føler det er litt spennende at noen har likt noe jeg har skrevet :strix: 

CAPSLOCK LIKTE INNLEGGET DITT 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumassistent

Det skal være teknisk mulig å legge den funksjonen til, men det er ikke noe vi ønsker.

Det er fordi det kan føre til mer "klikk-kultur" (ikke like-klikk, men at man havner i en klikk! ;) ) Og mange vil kanskje kvie seg for å like noe fordi de da ikke lenger er så anonyme fordi de da viser at de har lest eller vært aktive i en tråd de ønsker å være anoyme i.

Forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

StellaNova skrev (På 7.12.2021 den 21.44):

Kom på noe, da vil det synes om AB liker seg selv, det ville vært gøy å se 😄 

Da  ville det vel vises hvilke brukere som likte de forskjellige AB-innleggene. Det ville jo ikke stå "AB-kode 592 likte innlegget til AB-kode 592".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StellaNova
AnonymBræker skrev (På 10.12.2021 den 14.59):

Da  ville det vel vises hvilke brukere som likte de forskjellige AB-innleggene. Det ville jo ikke stå "AB-kode 592 likte innlegget til AB-kode 592".

Så lenge de beholder AB, så må de la de være anonyme når de liker åså, så når du skriver noe tull under AB er det ikke mulig å like deg selv uten at vi ser det, men man veit jo ikke at det er en navngitt bruker. Om du ikke velger AB så ser man liksene man gir åså (men man kan jo ikke like seg selv under nick ) Det var den noe rotete tanken bak 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...