Gå til innhold

Når en tråd man har vært ab i blir slått sammen med en tråd man postet under nick

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Bare noe jeg lurer på. Jeg vet at man ikke kan poste under nick og som ab i samme tråd men hva med hvis en tråd man postet i som ab blir slått sammen med en tråd man har postet under nick? Da vil man teknisk sett å vært både ab og under nick i den tråden :klo:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (3 minutter siden):

Bare noe jeg lurer på. Jeg vet at man ikke kan poste under nick og som ab i samme tråd men hva med hvis en tråd man postet i som ab blir slått sammen med en tråd man har postet under nick? Da vil man teknisk sett å vært både ab og under nick i den tråden :klo:  

Det går da å poste under nick og anonymbruker, jeg har ihvertfall sett det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (Akkurat nå):

Det går da å poste under nick og anonymbruker, jeg har ihvertfall sett det.

Jo men gjør man det i en og samme tråd så blir det sett på som regelbrudd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Jo men gjør man det i en og samme tråd så blir det sett på som regelbrudd 

Å ja, det jeg så var at de gjorde oppmerksom på at det var de som hadde postet som anonym uten å mene det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man kan svare som begge, men ikke trekke opp temperaturen ved å motsi seg selv/krangle med sin
motsatte bruker. Hvis man f. eks. begynner med å svare som nick, men ombestemmer seg fordi temaet blir
for personlig, så kan man gå over til AB etter hvert. Slik har jeg oppfattet det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Jeg tror man kan svare som begge, men ikke trekke opp temperaturen ved å motsi seg selv/krangle med sin
motsatte bruker. Hvis man f. eks. begynner med å svare som nick, men ombestemmer seg fordi temaet blir
for personlig, så kan man gå over til AB etter hvert. Slik har jeg oppfattet det. 

Har pratet med de om det før og de sa det var regelbrudd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna

Men hva om en anonym glemmer å huke av for anonym og svarer i tråden, hva skjer da....er det regelbrudd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (5 minutter siden):

Men hva om en anonym glemmer å huke av for anonym og svarer i tråden, hva skjer da....er det regelbrudd?

Lurt på det samme selv, har hendt før at jeg har glemt meg der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Retningslinjene våre spesifiserer:

Sitat

* Det er ikke lov å diskutere med seg selv, eller utgi seg for å være flere personer i en tråd, ved å benytte flere kontoer eller AnonymBruker-funksjonen.

Å forglemme seg i en tråd og svare både med brukernavn og AB, eller om to tråder blir slått sammen, blir ikke regnet som regelbrudd :) 

Kragebein, adm

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kragebein skrev (3 timer siden):

Hei,

Retningslinjene våre spesifiserer:

Å forglemme seg i en tråd og svare både med brukernavn og AB, eller om to tråder blir slått sammen, blir ikke regnet som regelbrudd :) 

Kragebein, adm

Så når to tråder slås sammen så får man valget da hva man vil poste som fremover og hvis man glemmer seg så sier man fra med rapporterings knappen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (20 timer siden):

Så når to tråder slås sammen så får man valget da hva man vil poste som fremover og hvis man glemmer seg så sier man fra med rapporterings knappen? 

Så lenge det ikke er en bevisst handling å utgi seg som flere brukere eller å svare seg selv, så er det ikke regelbrudd og ikke noe man trenger å si ifra om til moderator. 

Kragebein, adm

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...