tuji Skrevet 13. oktober 2005 #21 Skrevet 13. oktober 2005 Ting jeg aldri gjør: *Vasker bil, skifter dekk *Klipper plenen Sikkert mye mer, men jeg legger best merke til det han ikke gjør Ting han aldri gjør: *Rydder - i hvert fall ikke ordentlig *Tørker støv *Vasker badet *Handler inn stort * Lager middag - jeg har skjemt han bort de siste månedene, så nå har det visst blitt en vane. Dessverre er det mye ingen av oss gjør sånn uten videre. Dette tar det laaang tid mellom hver gang vi gjør: * Støvsuger under senga * Vasker gulv (men jeg støvsuger ofte) * Vasker oppå, inni og under kjøleskapet *Vasker komfyren Dessuten har vi en haug med skittentøy som vi aldri blir kvitt.
Caramba Skrevet 13. oktober 2005 #22 Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Tror vi deler alt hjemme, men det er et par ting: Bare jeg gjør: -Steller blomstene i verandakassen. Bare han gjør: -Pusser vinduer. Jeg tror jeg stort sett alltid vaker badet, men han har gjort det en gang i blant. Stort sett vasker han resten av leiligheten, mens jeg fikser bad, og til dels finpussen på kjøkkenet. Endret 13. oktober 2005 av Caramba
AUF Skrevet 13. oktober 2005 #23 Skrevet 13. oktober 2005 klipper plenen. Det er det huseieren som gjør. Og jeg tar ikke edderkopper. De havner under et glass til jeg får besøk... Ellers gjør jeg alt, for jeg er alene
Gjest Emera Skrevet 13. oktober 2005 #24 Skrevet 13. oktober 2005 Må nok bare brette opp ermene og sette i gang med det meste, er alenemor og bor i hus...
Gjest Violetta Skrevet 13. oktober 2005 #25 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg gjør alt selv jeg, bortsett fra å rydde på min datters rom og å legge hennes klær på plass i skapet hennes etter at de er lagt sammen. Gjør ikke hun det selv blir det ikke gjort. Skulle gjerne hatt en mann til å: Bære tunge ting Skru alt som skal skrues Av og til lage mat Hjelpe til med andre ting i huset
Gjest gjest1 Skrevet 15. oktober 2005 #26 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg vasker aldri klær. Men lager stort sett alltid mat. Ellers deler vi alt likt
gaja Skrevet 15. oktober 2005 #27 Skrevet 15. oktober 2005 jeg vasker ikke do. syns det er dritekkelt. av og til må jeg, men som regel får den stå og gro ned til han fikser den. han gjør det meste, utenom å pusse tubaen
Kittykat Skrevet 16. oktober 2005 #28 Skrevet 16. oktober 2005 Hva jeg aldri gjør: * Reparerer ødelagte ting i hjemmet som datamaskin, skuffer, vaskemaskin, oppvaskemaskin o.l. Hva han aldri/svært sjelden gjør: * Vasker klær * Bretter klær og ligger på plass * Vasker gulv * Støvsuger * Ligger ungene for kvelden * Bader ungene * Skifter bleie på minstemann * Rydder kjøkken, stue, gang, bad, toalett og alle soverom * Skifte sengetøy Og alle de andre tingene man ellers gjør som er av husarbeid osv. Jeg gjør mer eller mindre alt.
Gjest Fantus Skrevet 16. oktober 2005 #29 Skrevet 16. oktober 2005 Jeg vasker aldri opp, det er hans oppgave. Ellers gjør vi det meste annet på omgang, bortsett fra at han aldri tørker støv og aldri vasker og bretter klær...
@lfa Skrevet 16. oktober 2005 #30 Skrevet 16. oktober 2005 Tror ikke det er noen ting hjemme jeg aldri gjør, men det er jo ting jeg gjør sjeldnere enn andre ting...
Sita Skrevet 17. oktober 2005 #31 Skrevet 17. oktober 2005 Tror ikke det er noen ting hjemme jeg aldri gjør, men det er jo ting jeg gjør sjeldnere enn andre ting... ← skriver under på denne
Gjest Cat! Skrevet 17. oktober 2005 #32 Skrevet 17. oktober 2005 Hva jeg aldri gjør: * Reparerer ødelagte ting i hjemmet som datamaskin, skuffer, vaskemaskin, oppvaskemaskin o.l. Hva han aldri/svært sjelden gjør: * Vasker klær * Bretter klær og ligger på plass * Vasker gulv * Støvsuger * Ligger ungene for kvelden * Bader ungene * Skifter bleie på minstemann * Rydder kjøkken, stue, gang, bad, toalett og alle soverom * Skifte sengetøy Og alle de andre tingene man ellers gjør som er av husarbeid osv. Jeg gjør mer eller mindre alt. ← Hva er det han gjør egentlig?? Hm.... Han hadde ryki fort ut av mitt hus for å si det sånn! Hjelper liksom lite om han skifter dekk to ganger i året!! Nå var jeg sikkert slem, men den der reagerte jeg virkelig på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå