Gå til innhold

Han har kvinnelig fastlege og skal snart sjekke seg nedentil, jeg er ukomfortabel med at en kvinne skal sjekke ham.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann skal snart ha en undersøkelse av underlivet, og han har en kvinnelig fastlege. Jeg er ukomfortabel med tanken på at en kvinne skal se på ham og undersøke ham der nede. Jeg forstår jo selvsagt at det er jobben hennes, men jeg har vært på min mann og bedt ham skifte til en mannlig fastlege for at ikke jeg skal gå rundt med disse ekle tankene om at hun tar på ham der nede. Han sier til meg at det ikke er så nøye for ham hvem som er legen hans og at han ikke har noen grunn til å bytte fastlege, da han synes hun er kompetent i jobben sin. Men hvis det ikke er så nøye, hvorfor bytter han da ikke til en mann? Vi har hatt en krangel om dette der jeg konfronterte ham med at han ikke tar hensyn til meg og mine behov, men han mener jeg er urimelig som skal styre hvem han går til på legekontoret. Jeg synes det er dårlig gjort av ham å gå til den kvinnelige fastlegen når han vet at jeg helst skulle sett at han gikk til mannlig lege og ikke kvinnelig lege. Hva mener dere?

Anonymkode: b0b96...d55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åssa om man har en bra fastlege så burde han for guds skyld beholde henne, ikke bytte på grunn av noe sånt tull! Akkurat hva er det du tror kommer til å skje egentlig?? 

Anonymkode: 800ba...431

• Liker 44
Gjest StellaNova
Skrevet (endret)

At dette er toppen av et enormt isfjell, du trenger å snakke med noen. Du har et sjalusi problem og sånne forhold er jo ødeleggende for dere begge.

Forresten, mange er mer komfortable med kvinnelige leger. Menn åså. 

Endret av StellaNova
La til noe.
Skrevet

Herregud, grow up

Anonymkode: 21bd3...ad9

• Liker 22
Skrevet

Get your shit together!

Anonymkode: 8a775...316

• Liker 28
Skrevet

Herregud det er jo lege som skal ta undersøkelsen! Du overdriver, hva med alle oss kvinner som er blitt undersøkt av mannlige gynekologer! Du lider av sterk sjalusi.

Anonymkode: d8eab...76b

• Liker 36
Skrevet

Du er urimelig. Så lenge mannen ikke bryr seg har det ingenting å si. Det er hans kropp.

Anonymkode: a4513...ac1

• Liker 14
Skrevet

Det spiller ingen rolle 

• Liker 8
Skrevet

Her er du helt urimelig. Jeg hadde blitt skikkelig provosert om mannen min krevde at jeg byttet lege (jeg har mannlig lege). Gode leger vokser virkelig ikke på trær, og jeg er veldig fornøyd med han jeg har nå.

Det er en medisinsk undersøkelse. Ikke noe mer enn det. Finnes ikke noe seksuelt ved det, og det er du som må jobbe med deg selv her.

• Liker 34
Skrevet

Hadde du reagert om han ba deg om å bytte til en kvinnelig gynekolog? Eller hadde han vært urimelig da?

• Liker 8
Skrevet

Tror du burde dra til din lege å sjekke hodet. Fysøren så urimelig du er! Sorry not sorry

Anonymkode: 4763f...52f

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min mann skal snart ha en undersøkelse av underlivet, og han har en kvinnelig fastlege. Jeg er ukomfortabel med tanken på at en kvinne skal se på ham og undersøke ham der nede. Jeg forstår jo selvsagt at det er jobben hennes, men jeg har vært på min mann og bedt ham skifte til en mannlig fastlege for at ikke jeg skal gå rundt med disse ekle tankene om at hun tar på ham der nede. Han sier til meg at det ikke er så nøye for ham hvem som er legen hans og at han ikke har noen grunn til å bytte fastlege, da han synes hun er kompetent i jobben sin. Men hvis det ikke er så nøye, hvorfor bytter han da ikke til en mann? Vi har hatt en krangel om dette der jeg konfronterte ham med at han ikke tar hensyn til meg og mine behov, men han mener jeg er urimelig som skal styre hvem han går til på legekontoret. Jeg synes det er dårlig gjort av ham å gå til den kvinnelige fastlegen når han vet at jeg helst skulle sett at han gikk til mannlig lege og ikke kvinnelig lege. Hva mener dere?

Anonymkode: b0b96...d55

Det er ingen sjangs i grå-svarte he@@@ min kone får ha noe som helst å si om hvem jeg har som fastlege.

Det er en såpass intim sak som handler 250% om tillit, at bare spørsmålet er dumpegrunn.

Bare tankegangen om at dette er noe annet en et ekstremt sårbart valg av en profesjonell lege, er noe som hadde fått meg til å vurdere forholdet. 
En god fastlege, er vanskeligere å finne enn en tanketom og  sjalu crazy bitch!

Seriøst altså!!!

• Liker 31
Skrevet

Du trenger hjelp! 
jeg har en mannlig lege. Mannen min har en kvinnelig. Vi er begge fornøyde med legene våre. Hva tror du legen hans tenker når hun tar på han?

• Liker 13
Skrevet

Dette er sykt. 

Anonymkode: 74fd9...de1

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...