Gå til innhold

Hvordan spørre hvorfor han har flytta hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har flyttet en til bygda her fra et av nabolandene, har visst bodd her en stund men jeg har ikke møtt før nå. Jeg lurer på hvorfor har bosatt seg på denne gudsforlatte plassen. Hvordan kan jeg spørre, uten å spørre rett ut og virke like nysgjerrig som jeg er?

Anonymkode: 21361...f47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Så, hva fikk deg til å flytte til denne gudsforlatte plassen av alle steder i Norge da?" 

🙄

Anonymkode: 388dd...f07

• Liker 2
Skrevet

Sett inn en annonse i avisa.

Anonymkode: b17f3...6bd

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

"Så, hva fikk deg til å flytte til denne gudsforlatte plassen av alle steder i Norge da?"

Det høres jo ikke hyggelig ut.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det høres jo ikke hyggelig ut.

Sagt med et smil og glimt i øyet, så er det jo hyggelig det jo. Du kan eventuelt utelate "gudsforlatte", hvis det er der du synes det blir for negativt ut. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Sagt med et smil og glimt i øyet, så er det jo hyggelig det jo. Du kan eventuelt utelate "gudsforlatte", hvis det er der du synes det blir for negativt ut. 

Enig! Hvis det er et spørsmål midt inni en hyggelig samtale og sagt på en måte som får det til å høres litt morsomt ut at du bruker det ordet så er det ingenting i veien for det. Men selvsagt hvis du videre fortsetter å snakke om hvor kjedelig og ensom stedet er, så blir det negativt.

Anonymkode: 15fe6...3aa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...