AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Eller at det blir noen få igjen? Anonymkode: c6282...41d
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Nei, er ganske sikker på at når folk flest skal gjøre sitt livs dyreste kjøp, så ønsker de fortsatt menneskelig kontakt - og ikke bare for å få unna det formelle (papirarbeid, som en advokat kan gjøre). Gode meglere forblir i bransjen, dårlige meglere blir silt ut. Anonymkode: 3f1ad...c80
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 Forhåpentligvis Anonymkode: fdd08...cbe 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 Det håper jeg. Pompøs og fullstendig verdiløs jobb. Anonymkode: e9ff3...fea 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 Ja megleryrket som det er i dag vil nok dø ut Anonymkode: 8b14a...b10 3
kar90 Skrevet 7. desember 2021 #6 Skrevet 7. desember 2021 Definitivt. Det er bare et spørsmål om tid før noen ønsker å satse på å lansere apper som erstatter megleren. AR-teknologi kommer til å bli brukt til dette blant annet verdivurdering, kartlegge leilighet for klargjøring til visning osv. I starten vil vel appene først bli tatt i bruk av meglere i en overgangsfase, men megleren er byttet ut innen 2030. Det er jeg rimelig sikker på. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #7 Skrevet 7. desember 2021 Jeg tror eiendomsmeglerfirma vil bestå, og noen vil nok jobbe med formidling av fast eiendom, men dagens eiendomsmeglerfunksjon, samt antall vil nok gå dunken. Anonymkode: 71e2b...6d6 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #8 Skrevet 8. desember 2021 Håper litt det, var på et parr visninger hvor megleren bare åpnet døra og sa "det er bare å gå inn å se, så kan komme med spørsmål etterpå". Det viste seg at mekleren ikke viste noe annet enn det som stod i finn anonsen. Alle spørsmål ble besvart med "Det vet jeg ikke" osv. Gode meglere som gjør en innsats og leser seg godt opp på boligen, prøver å selge hvert rom.. håper jeg forblir. Men meglere som bare lager finn annonse åpner opp døra, og lar boligen selge seg selv mens de håver inn fortjeneste på å gjøre minimalt med innsats håper jeg blir borte. Anonymkode: 8e5c7...993
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå