AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Hvordan er din / sexlyst nå mens du mottar cellegiftbehandling kontra slik den var før du begynte med cellegift? Du kan også svare hvis du er sammen med en som mottar cellegiftbehandling Anonymkode: e5c92...5f2
Gjest Tranma Skrevet 8. desember 2021 #2 Skrevet 8. desember 2021 Venninna mi har kreft og går på sterk behandling. Hun sier lysten er der, men alle områder på kroppen med tynn hud er sykt såre, så blir ok bare med tanken for hennes del hvertfall
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #3 Skrevet 11. desember 2021 Jeg var ekstremt dårlig under store deler av cellegiftbehandlinga (ca. 5 mnd), men vi hadde sex noen få ganger når formen var ok. Lysten var der når jeg hadde lite smerter og ikke var så kvalm, men jeg følte meg ufattelig lite tiltrekkende - hårløs over alt og periodevis opphovnet i ansikt pga kortison. Anonymkode: edc25...126
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #4 Skrevet 13. desember 2021 Her er det mange ukjente variabler. Kjønn, type cellegift, andre kroppslige plager, sexlyst før behandlig, etc.. Jeg som mann med cellegiftkurer på 12 timer i 6 dager, etterfulgt av 3 uker pause totalt 4 ganger hadde tilnærmet normal sexlyst bortsett fra første uken etter hver cellegift-runde. Da orker jeg ikke stort annet enn å ligge på sofaen mens jeg ventet på at kvalmen skulle gå over. På sykehuset ble det ikke stort mer enn runking, men hadde jevnlig sex hjemme. Vet ikke hvordan det for kvinner som får cellegift, men hvis det er mannen som får er det viktig å ikke bli gravid. Cellegiften skader også sædcellene. Dette får man informasjon om på sykehuset Anonymkode: 0ece6...e2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå