Gå til innhold

Erfaring Flowerpot pendler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på Flowerpot pendler til kjøkkenøya, men ser at de ikke kan dimmes. Hva er deres erfaring med pendlene? Vil jo gjerne ha hyggelig lys der når vi spiser, samtidig som vi også trenger god arbeidsbelysning. 

Skrevet

Det går an å gjøre dem dimmbare (vet ikke om det er et ord 😅) ved å bytte bryter 😊 Jeg har gjort det på min over stuebordet. 

Anonymkode: 39094...5f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det går an å gjøre dem dimmbare (vet ikke om det er et ord 😅) ved å bytte bryter 😊 Jeg har gjort det på min over stuebordet. 

Så bra! Hvor bytter du bryter? Mener du bryteren på veggen liksom? Har smarthus der vi kan styre lyset fra app.

Skrevet

Har 2 stk, vil si de er mer til pynt enn funksjon 😅

De funker bra i vinduer og som bordlampe som lokal belysning - men over spisebordet er det jo ikke en spesielt god lampe vil jeg si.

Og relativt ubrukelig som arbeidsbelysning. 

Skrevet
Rosa Dartle skrev (2 minutter siden):

Så bra! Hvor bytter du bryter? Mener du bryteren på veggen liksom? Har smarthus der vi kan styre lyset fra app.

Oi, da vet jeg ikke. Den kom uten kontakt, så jeg (eller elektrikeren jeg kjenner) måtte uansett feste kontakten til ledningen. Da satte han samtidig på en dimmebryter.

Men er litt enig med Fløff. Ettersom lyset ikke er "direkte", på grunn av kuppelen foran pæra, er det litt begrenset hvor mye lys man får ut av den. 

Skrevet

Bruk Philips hue pærer da kan du dimme opp/ned som du vil

Anonymkode: 2762e...d13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...