Rosa Dartle Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Jeg har lyst på Flowerpot pendler til kjøkkenøya, men ser at de ikke kan dimmes. Hva er deres erfaring med pendlene? Vil jo gjerne ha hyggelig lys der når vi spiser, samtidig som vi også trenger god arbeidsbelysning.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Det går an å gjøre dem dimmbare (vet ikke om det er et ord 😅) ved å bytte bryter 😊 Jeg har gjort det på min over stuebordet. Anonymkode: 39094...5f3
Rosa Dartle Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det går an å gjøre dem dimmbare (vet ikke om det er et ord 😅) ved å bytte bryter 😊 Jeg har gjort det på min over stuebordet. Anonymkode: 39094...5f3 Så bra! Hvor bytter du bryter? Mener du bryteren på veggen liksom? Har smarthus der vi kan styre lyset fra app.
AprilLudgate Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 Har 2 stk, vil si de er mer til pynt enn funksjon 😅 De funker bra i vinduer og som bordlampe som lokal belysning - men over spisebordet er det jo ikke en spesielt god lampe vil jeg si. Og relativt ubrukelig som arbeidsbelysning.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 Rosa Dartle skrev (2 minutter siden): Så bra! Hvor bytter du bryter? Mener du bryteren på veggen liksom? Har smarthus der vi kan styre lyset fra app. Oi, da vet jeg ikke. Den kom uten kontakt, så jeg (eller elektrikeren jeg kjenner) måtte uansett feste kontakten til ledningen. Da satte han samtidig på en dimmebryter. Men er litt enig med Fløff. Ettersom lyset ikke er "direkte", på grunn av kuppelen foran pæra, er det litt begrenset hvor mye lys man får ut av den. Anonymkode: 39094...5f3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #6 Skrevet 7. desember 2021 Bruk Philips hue pærer da kan du dimme opp/ned som du vil Anonymkode: 2762e...d13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå