AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Hei. Jeg har tidligere vært ute i hardt økonomisk knipe da jeg ble alene og gikk på aap. Nå har jeg endelig klart å stable meg på bena. Har betalt alt og solgt alt jeg har og eier. Har blitt ufør og drømmer om egen bolig og huslån. Her om dagen skulle jeg inn og kredittsjekke meg og der stod det ingen aktive betalingsanmerkninger, men når jeg sjekket bisnode stod det at det var åpen sak men intet Til utlegg. Hva betyr dette? Blir denne slettet? Summen var på 0 kr. Får ikke søkt husbanken om lån hvis denne saken står som åpen. Betyr det at det er en betalingsanmetkning? Saken er fra 2019. Hvem kan hjelpe meg og hvem kan jeg kontakte? Anonymkode: b88d3...826
Silla123 Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Det beste er å kontakte bisnode og spør. 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 Dette står det.. Skjønte ikke så mye av dette Anonymkode: b88d3...826
Gjest Rooosa Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 Ring Santander og be de melde inn at gjelda er oppgjort.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 Intet til utlegg betyr at inkassoselskapet har søkt om å få utlegg i lønn eller eiendeler, men at du tjente for lite eller ikke eier bolig (eller bil med verdi). Det står at det er Santander som du skylder penger, så du må ringe dem og spørre om saldo. Anonymkode: a210e...a10 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #6 Skrevet 7. desember 2021 Rooosa skrev (5 minutter siden): Ring Santander og be de melde inn at gjelda er oppgjort. Pengene er ikke oppgjort da jeg ikke viste om denne før i dag. Når jeg har sjekket de andre kredittsjekkene så har det stått at jeg ikke har noen betalingsanmerkninger. Anonymkode: b88d3...826
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #7 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Intet til utlegg betyr at inkassoselskapet har søkt om å få utlegg i lønn eller eiendeler, men at du tjente for lite eller ikke eier bolig (eller bil med verdi). Det står at det er Santander som du skylder penger, så du må ringe dem og spørre om saldo. Anonymkode: a210e...a10 Så denne vil stå til jeg har gjort opp med Santander? Når jeg sjekket på Santander med innlogging stod det at jeg ikke skyldte noe Anonymkode: b88d3...826
Strange Doll Skrevet 7. desember 2021 #8 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så denne vil stå til jeg har gjort opp med Santander? Når jeg sjekket på Santander med innlogging stod det at jeg ikke skyldte noe Anonymkode: b88d3...826 Selvfølgelig. Om den ligger der og det er 0,- å betale må de melde det inn.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #9 Skrevet 7. desember 2021 Strange Doll skrev (19 minutter siden): Selvfølgelig. Om den ligger der og det er 0,- å betale må de melde det inn. Ok, takk for svar. Da må jeg nesten ringe og høre med de.. Var jo ikke ute etter å slippe unna, men synes det var rart at det stod 0 kroner Anonymkode: b88d3...826 1
Strange Doll Skrevet 7. desember 2021 #10 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, takk for svar. Da må jeg nesten ringe og høre med de.. Var jo ikke ute etter å slippe unna, men synes det var rart at det stod 0 kroner Anonymkode: b88d3...826 Er nok så enkelt som at de ikke har meldt ifra om at heftelsen er vekke 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #11 Skrevet 7. desember 2021 Det står alltid 0 i sum på intet til utlegg, har ikke noe med saldo på kravet å gjøre. Jeg ville ringt Santander og hørt om du har noe gammelt liggende der. Anonymkode: a210e...a10
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #12 Skrevet 7. desember 2021 Namsmannen skal melde fra. Anonymkode: 4300b...52d
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #13 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Namsmannen skal melde fra. Anonymkode: 4300b...52d Om hva? Anonymkode: d1ca3...c3a 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #14 Skrevet 8. desember 2021 Har snakket med de og namsmannen ventet på brev fra Santander om at kravet skulle bli slettet, så da ordner det seg 👌 endelig.. Jeg som trodde at jeg hadde ennå ett krav som jeg måtte fikse opp i.. Anonymkode: b88d3...826 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå