Gå til innhold

Hvordan gi en morsom "vet ikke" - gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min svarer bare "vet ikke" når jeg og andre lurer på om det er noe han ønsker seg til jul. Jeg har jo selvsagt klart å finne på noe likevel, men det hadde vært morsomt å også gi ham "vet ikke" på ett eller annet vis.. Men jeg klarer ikke helt å finne på hva det skulle vært.. 🤔 Noen kreative sjeler der ute med et morsomt forslag? 

Anonymkode: e23f4...569

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke akkurat det du spør om, men hos oss dropper vi hele greia.

Når man ikke vet, og heller ikke gidder å komme opp med noe forslag, så gjør man det bare vanskeligere for den andre. Jeg synes det er helt pyton å lete på denne måten, man vil jo gi noe bra (og slippe å selv bli en del av "misfornøyd med gaven fra mannen-banden" som dukker opp her inne hvert eneste år på første juledag).

Det har ikke vært noe savn for noen av oss, og det er fantastisk å slippe å tenke på det i hele november/desember.

Skrevet

Lag noe dritstygt av papir og tape og glitter, pakk det inn og svar at det er vet ikke når han spør hva det er

• Liker 4
Skrevet

Kjøp en dunk spyleveske. 

Anonymkode: ef1a6...08e

Skrevet
Lill3My skrev (2 timer siden):

Lag noe dritstygt av papir og tape og glitter, pakk det inn og svar at det er vet ikke når han spør hva det er

Haha, fantastisk forslag! 😂 Det gjør jeg! 

Til deg som foreslår å droppe gaver: helt topp at det funker for dere og kanskje tar vi også det valget etterhvert. Men foreløpig synes vi egentlig det er kos å skjemme hverandre litt bort og komme på en gave som sier at vi kjenner hverandre godt. Jeg foretrekker å ikke kjøpe gave fra en ønskeliste, for det syns jeg blir upersonlig, særlig til min kjære (det er noe jeg helst bare gjør til bryllup). Har en stor familie og mange jeg koser meg med å finne riktig gave til. Så denne "vet ikke" - gaven er egentlig mest en gjenspeiling av vår humor i hverdagen, og en merkelig hjemmelaget greie som han må spørre hva er og jeg kan svare "vet ikke!😂" er helt midt i blinken! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.12.2021 den 21.12):

Haha, fantastisk forslag! 😂 Det gjør jeg! 

Til deg som foreslår å droppe gaver: helt topp at det funker for dere og kanskje tar vi også det valget etterhvert. Men foreløpig synes vi egentlig det er kos å skjemme hverandre litt bort og komme på en gave som sier at vi kjenner hverandre godt. Jeg foretrekker å ikke kjøpe gave fra en ønskeliste, for det syns jeg blir upersonlig, særlig til min kjære (det er noe jeg helst bare gjør til bryllup). Har en stor familie og mange jeg koser meg med å finne riktig gave til. Så denne "vet ikke" - gaven er egentlig mest en gjenspeiling av vår humor i hverdagen, og en merkelig hjemmelaget greie som han må spørre hva er og jeg kan svare "vet ikke!😂" er helt midt i blinken! 

Upersonlig å kjøpe fra ønskeliste? Jaja. 

Anonymkode: 0c836...52c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...