Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvor dette inlegget burde ligge så flytt det om jeg har lagt det feil.. :)

Jeg driver fortiden å danser litt. Ikke profesjonellt, men i forbindelse med oppvisninger med drillitroppen min. Blir vel en til to danseoppvisninger i året. Der har det vært en tendens til at vi bruker høyhælte svarte sko. Lurte på om jeg kanskje burde kjøpt meg et par ballroom sko som jeg kunne brukt til dette.

i den stilen her, eller noe lignende. Eller er det liksom noe kun de vidrekommne burde ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil ha sånne sko, til dansing to ganger i året (+ treninger?) så er det vel bare å kjøpe de. Man må vel ikke være viderekommmen danser for å gå med sånne sko? :overrasket: De så jo helt "vanlige" ut. (Ikke noe jeg ville brukt, men det har jo ingenting med saken å gjøre! ;) )

Skrevet (endret)

har du lyst å ha skikkelige dansesko, så kjøper du da det.

ikke noe problem.

synes du det kanskje ser litt "proff" ut, så finner du jo varianter som er mindre stæsja, under de du har vist til så har du en enklere variant, men også pen og utformet til dans. lenger ned her (ser at jeg ikke kommer rett inn på siden, men det er her du har vært er det ikke? så på latinsko siden, har du flere alternativer.)

Endret av aline
Skrevet

Du får ta deg en tur innom La Danse på Tullinløkka! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...