AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Hei jeg bare lurer på hvilken tv pakke man skulle velge om man bytter tv leverandør på fiber? Ønsker å ha lineær tv, samtidig som man kan velge å se i ukesarkiv ol. Kan du si litt om hvordan abonenet fungerer i bruk, og komme med tips til skifte. Vurderer det sterkt, om disse forhandlingene sksl vare lenge Anonymkode: d58f8...f07
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Jeg stortrives med Telia. Man trenger ikke å ha boks en gang, fordi alt ligger i skyen om man vil. Enkel å bruke, kan legge til/fjerne kanaler så ofte man vil, ta opp 500 timer i sky, godt utvalg (Cirkus er en skjult perle). Jeg mister Telia snart (borettslag) og blir tvunget over på Riks TV, men det har foreldrene mine, så jeg vet at det er ikke noe for meg, så jeg dropper å ha TV tilbud, som er litt kjipt. Ellers vet jeg at noen har sagt de er fornøyd med Strim. Anonymkode: 7b95f...21e 1
Antiviruset Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei jeg bare lurer på hvilken tv pakke man skulle velge om man bytter tv leverandør på fiber? Ønsker å ha lineær tv, samtidig som man kan velge å se i ukesarkiv ol. Kan du si litt om hvordan abonenet fungerer i bruk, og komme med tips til skifte. Vurderer det sterkt, om disse forhandlingene sksl vare lenge Anonymkode: d58f8...f07 Vurder rikstv og den løsningen de har med over fiber! Er ikke den dyreste og gir veldig mange kanaler. Da kan du "spole" i programmene og komme forbi den heslige reklamen. I bindingstiden har de også gode filmpakker du får med på "kjøpet". 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå