AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Del Skrevet 7. desember 2021 Jeg går på juss i UIS, og jeg vet at det alltid er noen som dropper ut. Jeg lurte på om jeg kunne sende min overgang dit og søke meg inn der til neste år? Eller er dette helt umulig? Anonymkode: 14c63...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Del Skrevet 7. desember 2021 Det er ikke mulig nei. Anonymkode: 2f035...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke mulig nei. Anonymkode: 2f035...90b Ååå hvordor Anonymkode: 14c63...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke mulig nei. Anonymkode: 2f035...90b Selv om vi har samme studieplan osv Anonymkode: 14c63...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Del Skrevet 7. desember 2021 Hvorfor spør du ikke universitetet om dette? Anonymkode: a694c...f35 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #6 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor spør du ikke universitetet om dette? Anonymkode: a694c...f35 Jeg kom på det nå, og tror ikke jeg kan ringe før imrg Anonymkode: 14c63...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #7 Del Skrevet 7. desember 2021 Har UIS fått femårig masterstudier i juss? Anonymkode: 9fbb4...62a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #8 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har UIS fått femårig masterstudier i juss? Anonymkode: 9fbb4...62a Nope. Men tingen er at vi har helt samme studieplan som UIB, og jeg ønsker å bytte dit. Men jeg tror ikke det funker slik. Og hvis de åpner femårig, så blir det bare 3+2, og ikke integrert Anonymkode: 14c63...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #9 Del Skrevet 7. desember 2021 Da kan jeg garantere at svaret er nei og at det ikke er noen vits i å spørre, engang. UIB har jo en egen ordning med opptak av studenter etter bacheloren ved UIS, HINN og UIA. Da vil de selvsagt ikke ta inn noen som prøver å snike seg inn på lettere måte utenom konkurransen. Anonymkode: 9fbb4...62a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QL2yBCGXlW Skrevet 7. desember 2021 #10 Del Skrevet 7. desember 2021 Jeg tror ikke dette går. Jeg kan ikke se for meg at dette er eventuell løsning. Og hvis Stavanger åpner master, så kan du bare søke deg inn der når den tid kommer 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #11 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da kan jeg garantere at svaret er nei og at det ikke er noen vits i å spørre, engang. UIB har jo en egen ordning med opptak av studenter etter bacheloren ved UIS, HINN og UIA. Da vil de selvsagt ikke ta inn noen som prøver å snike seg inn på lettere måte utenom konkurransen. Anonymkode: 9fbb4...62a Det var det jeg også tenkte Anonymkode: 14c63...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #12 Del Skrevet 7. desember 2021 Det er mye bedre med tre årig. Så har du faktisk noe å bruke i arbeidslivet når du er ferdig etter tre år. Du har uansett muligheten likevel til å begynne rett på master like fort som du hadde gjort ellers. Men da har du faktisk valget og fordelene. Fem årig er jævlig dumt løsning. Anonymkode: ea22c...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå