Gå til innhold

Hvor raskt pleier dere å få pakker fra Wish?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte noe 1. desember som et viktig at jeg får senest den 16., men estimert leveringstid er mellom 14. og 29. 😰

Anonymkode: bc6fd...4d5

Skrevet

.

Skrevet

Du vet at du kan spore den? Da ser du hvor langt den har kommet. 

• Liker 2
Skrevet

Pleier å ta opp til en måned

Anonymkode: 20f7f...a9f

• Liker 3
Skrevet

Jeg bestilte noe 22. november som akkurat har gått gjennom tollen på Gardermoen. Nærmere bestemt for to dager siden. Så da antar jeg at det kommer fredag eller senest tirsdag. 

Skrevet

.

Skrevet

Noen har kommet etter noen dager - andre aldri😒

• Liker 2
Skrevet

Noen har tatt 1 uke, andre har tatt så mange måneder at jeg glemte at jeg hadde bestilt

Anonymkode: ef6f8...8de

• Liker 3
Skrevet

Min erfaring er at du må bestille minst 3 mnd før en tidsfrist. Julegaver bestiller jeg ofte allerede i august😅

En gang hadde jeg bestilt noe dukketøy…det kom aldri og jeg forsonet meg med at det var ‘gone!. En del av risken med å bestille fra Kina tenkte jeg. Ikke klarte jeg å spore det opp heller.

Tror du jammen meg ikke at det dukket opp 7 måneder senere…da det omtrent var glemt?😄

Regel: aldri bestill julegaver der fra senere enn 3 mnd før jul, og helst tidligere. Alltid ha i bakhodet at varen(e) ikke alltid kommer frem. Ha derfor en back-up plan. Sist men ikke minst,  forvent at kvaliteten er elendig og ta alt annet som en positiv overraskelse☺️

Anonymkode: 1d85b...f22

• Liker 3
Skrevet

Samme som Ebay som vanlig, mellom 3 og 8 uker eller 1-3 måneder.

Skrevet
lillejeg skrev (6 timer siden):

Noen har kommet etter noen dager - andre aldri😒

Kjempemorro ikke sant ? :P Pga Tollen bestemmer alt hva som e rlov innføre inn til Norge :P Og VI får aldri beskjed fra tollen elelr politiet, om pakken vår da :( 

Skrevet

Det tar alt fra 1 uke til 5 uker 😂

Anonymkode: 09b8b...5d4

Skrevet

Verden er inne i en global logistikk krise, og allerede i juni handlet folk dobbelt så mye som de har gjort tidligere på nett, grunner korona, som ga ekstra press. Så kan du jo legge til julehandel og selv tenke deg hvor lang tid det kan ta. 

Shipping skip har ligget ute i havet i ukesvis med varer verdt billioner. De får ikke legge til kai fordi det er ingen plass til dem og ingen til å laste av skip og frakte pakker og varer videre. 

Anonymkode: c4a77...592

Skrevet

Anbefaler matt deavella sin nye video we created a monster, ang innlegget mitt over 👍

Anonymkode: c4a77...592

Skrevet

Ebay er alltid MYE raskere enn ali baba, wish, banggood osv. så bestiller ikke noe fra de andre lenger.

Anonymkode: 9b431...462

Annonse
Skrevet

Synes det har gått raskere enn vanlig i det siste, jeg. Fra Wish altså.

Skrevet

2-6 uker har det tatt for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...