AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Jeg trenger mer lagringsplass, og sjekker nå hva jeg kan slette. Skjermdumpen øverst viser at jeg bare har 13,84 GB tilgjengelig, og fordelingen mellom Documents, Photos og Apps. På skjermdumpen under har jeg gått inn i Documents-mappen, der ser man at det ligger 36,87 GB i Pictures-mappen. Men i tillegg ligger det altså 31,16 GB i Photos-mappen. Hva er forskjellen på de to mappene (Photos og Pictures)? Er den ene en backup? Jeg trenger ikke det på MacBook'en, jeg har backup både på GooglePhotos og på ekstern harddisk. Bruker for øvrig kun Photos-appen til lagring og organisering av bilder, har ikke bilder andre steder på denne mac'en. Kan jeg slette en av disse mappene? I så fall hvilken? Må jeg i så fall gå fram på en bestemt måte? Beklager om dette er et dumt spørsmål, men så ser du altså hvilket kunnskapsnivå du må legge deg på dersom du er så snill og svarer ☺️ Anonymkode: 96dce...258
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #2 Skrevet 8. desember 2021 Ingen som vet noe om dette og kan hjelpe? Anonymkode: 96dce...258
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå