AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Mine barn har til sammen 3 avslutninger å gå på denne uken. Det er da fritidsaktiviteter der de skal vise frem noe til oss foreldre. De gleder seg veldig. Nå er det oppdaget koronasmitte i den ene skoleklassen i dag, og de skal ta hurtigtest torsdag og gå normalt på skolen i morgen. Vi er som dere vet ikke pålagt andre tiltak enn det. Er det bare jeg som kjenner at dette skurrer? Det hadde vært lett å holde dem hjemme om dette var et krav, men ettersom vi bare skal la dette skure og gå, så er det opp til hver enkelt (forelder) å avgjøre hvordan man best forholder seg. Mine barn har ingen symptomer og vil veldig gjerne på avslutninger. En av dem er i dag. Skal vi gå dit??? Anonymkode: c1ea6...351
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Hvorfor kan ikke alle bli enige om å ta hurtigtest før skolen i morgen? Anonymkode: 50a31...3a8
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 Hadde ikke gått på avslutning i dag nei. Med mindre dere er klare for å få smitte i hus. Anonymkode: 50a31...3a8
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor kan ikke alle bli enige om å ta hurtigtest før skolen i morgen? Anonymkode: 50a31...3a8 Alle på julebordet på Frogner tok hurtigtest. De var også fullvaksinerte. Anonymkode: 15841...f0d
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 Just now, AnonymBruker said: Alle på julebordet på Frogner tok hurtigtest. De var også fullvaksinerte. Anonymkode: 15841...f0d Ja, gjorde alle det? Også personen som hadde vært i Sør-Afrika? Men det er en viss forskjell likevel. Her vet man at det er smitte på skolen, ergo vet folk hva de utsetter seg for. Anonymkode: 50a31...3a8
Anbefalte innlegg