AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Vi har en sak på skolen til barnet mitt der rektor har driti på draget. Da mener jeg gått langt over streken og det kunne blitt konsekvenser. Men vi har ikke gjort noe med det. Vi skulle ha samarbeidsmøte, og PPT er en viktig del av dette møtet. Jeg snakket med PPT før møtet, og de hadde ikke fått innkallelse. I går fikk jeg møtereferat, der står det at en navngitt PPT ansatt var til stede på møtet. PPT var ikke tilstede på dette møte. Vi var bare 4 stk tilstede der. Gjør rektor dette for å ha sitt på det tørre på papiret? At PPT har deltatt på møtet? Håpte at jeg ikke skulle legge merke til det sikkert. Anonymkode: 0731d...dd4 1
GammelKaktus Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Å wow, for en idiot. Dette hadde jeg tatt videre, hva i all verden er det denne rektoren holder på med? Selvsagt gjør de dette for å ha hendene rene, fy flate. Hadde sendt en mail om å rette referatet da de ha tatt med noen som ikke var der, send til rektor og referent og muligens en kopi til PPT. 7
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Vi har en sak på skolen til barnet mitt der rektor har driti på draget. Da mener jeg gått langt over streken og det kunne blitt konsekvenser. Men vi har ikke gjort noe med det. Vi skulle ha samarbeidsmøte, og PPT er en viktig del av dette møtet. Jeg snakket med PPT før møtet, og de hadde ikke fått innkallelse. I går fikk jeg møtereferat, der står det at en navngitt PPT ansatt var til stede på møtet. PPT var ikke tilstede på dette møte. Vi var bare 4 stk tilstede der. Gjør rektor dette for å ha sitt på det tørre på papiret? At PPT har deltatt på møtet? Håpte at jeg ikke skulle legge merke til det sikkert. Anonymkode: 0731d...dd4 Ta det videre! Anonymkode: 726b3...f70 1
Rosa Dartle Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 Veldig irriterende med sånt, og vanskelig å si om det er planlagt. I første omgang ville jeg bare skrevet en mail med: «Rettelse til referat: Forfall PPT (hadde ikke fått innkalling).» Da får du det forhåpentligvis referatført, men uten at det blir noe dårlig stemning. 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 Du krever at referat skal godkjennes av deg før det blir loggført. Hvis ikke sender du inn ditt eget referat som legges med. Få alt skriftlig. Klag inn denne rektoren for å fofalske informasjon til sin fordel. Anonymkode: 9cfe4...708
Juniper Skrevet 7. desember 2021 #6 Skrevet 7. desember 2021 Dette er jo dokumentforfalskning! Det er alvorlig! 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #7 Skrevet 7. desember 2021 Juniper skrev (1 time siden): Dette er jo dokumentforfalskning! Det er alvorlig! Mulig han kommer med en bortforklaring om at han hadde tenkt at hun var der siden de vanligvis er med.. Anonymkode: 0731d...dd4
Juniper Skrevet 8. desember 2021 #8 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Mulig han kommer med en bortforklaring om at han hadde tenkt at hun var der siden de vanligvis er med.. Anonymkode: 0731d...dd4 Ja, men med mindre man er stortingsrepresentant, så er sånt tatt på alvor av forvaltningen. Jeg ville sendt inn et varsel på dette, og henvist til at BUP ikke en gang mottok innkalling. Med referanse til BUP kontakten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå