AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Corona ødelegger alt..... Anonymkode: 6e2bd...5d6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Selvsagt ikke😊 Blir, som i fjor, kun meg og min datter, men selvsagt skal vi feire jul. Vi skal pynte, ha juletre, god mat, pakker, snop, se tegnefilmer, spille brettspill og kose oss maks. Ingen trenger å avlyse juleferingen selv om den ikke blir helt som man hadde tenkt. Anonymkode: 58595...30a 43
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 Nei? alle i min familie er vaksinert. Skal ikke på noe pulebord uansett Anonymkode: c85f7...1d1 11
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Selvsagt ikke😊 Blir, som i fjor, kun meg og min datter, men selvsagt skal vi feire jul. Vi skal pynte, ha juletre, god mat, pakker, snop, se tegnefilmer, spille brettspill og kose oss maks. Ingen trenger å avlyse juleferingen selv om den ikke blir helt som man hadde tenkt. Anonymkode: 58595...30a Hele familien skulle feire på en hytte men her er det allerede 2 smittet og flere med symptomer. Derfor blir julen veldig annerledes for oss. Vedkommende som har huset ble syk. Anonymkode: 6e2bd...5d6
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 Populært innlegg #5 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Corona ødelegger alt..... Anonymkode: 6e2bd...5d6 Julefeiringen er da ikke ødelagt. Man tilpasser seg virkeligheten og lager en plan B. Snakker om å være pessimist. Anonymkode: 29339...8d7 66
Arkana Skrevet 7. desember 2021 #6 Skrevet 7. desember 2021 Vi skal bare ha to gjester (og alle som er til stede er enten fullvaksinerte eller har vært smittet allerede) så jeg tror det skal svært mye til for at det ikke blir mulig. 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #7 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hele familien skulle feire på en hytte men her er det allerede 2 smittet og flere med symptomer. Derfor blir julen veldig annerledes for oss. Vedkommende som har huset ble syk. Anonymkode: 6e2bd...5d6 Det er flere uker til jul.. normalt blir folk friske på maks en uke Anonymkode: 6690e...fbd 36
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #8 Skrevet 7. desember 2021 Julaften går som normalt, med mindre de innfører antallbegrensninger i private hjem. Det samme gjelder øvrige besøk i romjulen. Må nok avbestille en utenlandstur til julemarked i Europa, for testkravene er nå helt hinsides. Ellers er vi, utrolig nok, ferdig med julebord og mange av samlingene som var satt opp. Tror mange var tidlig på og fikk det unna i november. Anonymkode: 9c4c0...d93 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #9 Skrevet 7. desember 2021 Julefeiring blir det. Tar ikke sorgene på forskudd. Anonymkode: 49c97...d4b 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #10 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei? alle i min familie er vaksinert. Skal ikke på noe pulebord uansett Anonymkode: c85f7...1d1 Trist tankesett. Vi har julebord med jobb, klubb, vennegjeng, med mer. Elsker førjulstiden. Og har vært godt gift i 15 år, uten noe tull 😅 Anonymkode: 9c4c0...d93 8
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #11 Skrevet 7. desember 2021 Nei selvsagt ike, men vi tilpasser oss. Julefeiring blir det jo uansett Anonymkode: 59124...19a 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #12 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Trist tankesett. Vi har julebord med jobb, klubb, vennegjeng, med mer. Elsker førjulstiden. Og har vært godt gift i 15 år, uten noe tull 😅 Anonymkode: 9c4c0...d93 Hva har ditt ekteskap med helt vanlig ramp på julebord å gjøre? Anonymkode: e0706...2d4 8
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #13 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hele familien skulle feire på en hytte men her er det allerede 2 smittet og flere med symptomer. Derfor blir julen veldig annerledes for oss. Vedkommende som har huset ble syk. Anonymkode: 6e2bd...5d6 Annerledes er ikke ensbetydende med avlyst. Dere får bare feire på en annen måte. God jul😊 Anonymkode: 58595...30a 13
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #14 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva har ditt ekteskap med helt vanlig ramp på julebord å gjøre? Anonymkode: e0706...2d4 Bare at noen har såpass mange fordommer at de kaller det "pulebord". Om det er det som for deg til å sitte hjemme går du glipp av mange fine opplevelser med andre mennesker. Anonymkode: 9c4c0...d93 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. desember 2021 #15 Skrevet 7. desember 2021 Nei, blir jul i år også akkurat som i fjor.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #16 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Nei? alle i min familie er vaksinert. Skal ikke på noe pulebord uansett Anonymkode: c85f7...1d1 På jobben til mannen min er nå flere fullvaksinerte smittet. Vi venter "i spenning". Siden dette er en skole vil nok dette få utvikle seg som det vil og vi overraskes ikke dersom vi må være i isolasjon på et eller annet tidpunkt mellom nå og nyttår. Det ville vært typisk om det blir i jula. Men julefeiring blir det uansett! 😊 Anonymkode: d16fe...348 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #17 Skrevet 7. desember 2021 Man avlyser da ikke julefeiring selv om man må endre planer. Det går faktisk an å feire jul helt alene også, tenk på det, du! Det har jeg gjort to ganger, og alt handler om hva man selv gjør det til. Selv om coronaspøkelset henger over oss, har jeg forberedt meg på ulike scenarier i år, bare for å ha en back up-plan hvis plan A ikke er gjennomførbar. Det kan anbefales. Anonymkode: bc26c...13f 11
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #18 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Julefeiringen er da ikke ødelagt. Man tilpasser seg virkeligheten og lager en plan B. Snakker om å være pessimist. Anonymkode: 29339...8d7 Om vi bare hadde tilpasset oss virkeligheten så hadde jo det vært ingen tiltak i Norge i dag. Problemet med corona er ikke corona. Det er at tiltakene ødelegger folks liv. Og det for 300 innlagte (vi har planer og dermed kapasitet til 4500, så vi er ikke i nærheten av sprengt kapasitet) og 1000 døde (en normalvinter dør 1400 av influensa). Ts sin jul blir ikke ødelagt av corona. Men av tiltak generert av paniske mennesker og media uten evne til kildekritikk eller gangsyn. Anonymkode: 78e59...89a 6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #19 Skrevet 7. desember 2021 Sent på kvelden på lillejulaften i fjor fikk vi beskjed om at en av oss var i karantene. Vi hadde ribba og de vi skulle til skulle lage tilbehøret. Men det ble jul likevel. Anonymkode: 6ba33...654 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #20 Skrevet 7. desember 2021 Vi skal være nærmeste familie hos min bror, vi blir ikke så mange så regner med det går fint. Men om nå det skulle bli avlyst og samboer og jeg hadde feiret julaften hjemme bare oss to så hadde det vært koselig det også. Anonymkode: e7279...d3d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå