AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Vi har to små på under 2 år. 2 tette planlagte graviditeter. Jeg merker at partner har forandret veldig personlighet i det siste. Har hatt mange urimelige krangler, der h*n hopper til konklusjoner. Feks, sier jeg at jeg har vondt en plass, er dårlig eller lignende, betyr det ifølge h*n at det ikke er rom for at h*n skal være dårlig eller ha vondt. Jeg får ofte spydige svar, og det utvikler seg til krangler som jeg ikke aner hvordan vi skal komme oss ut av. Til vanlig har vi det veldig fint, og har et fint familieliv. Jeg tenker at det kan være rett og slett at h*n er sliten, og gir uttrykk for det på denne måten, men jeg kjenner at keg begynner å bli engstelig for at det er noe mer som ligger bak, da tenkt sykdom.. Vi har alltid hatt god kommunikasjon og har fint klart å nøste opp krangler tidligere. Men føler ikke at partner lenger "hører" det jeg sier, det går virkelig ikke inn. Helt blokkert for hva jeg sier, og lager sitt eget bilde på situasjonen i hodet sitt, med andre grunner til at jeg føler meg tråkket på enn det som er reelt. Anonymkode: 1c1d5...89f
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Parterapi? Dersom han blokkerer deg er det vanskelig å kommunisere med ham, og kanskje dere trenger en tredjepart som kan hjelpe? Anonymkode: 874cf...653 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå