AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Jeg har halvlangt tørt hår med fall. Frisøren anbefalte på det sterkeste at jeg skulle ta keratinbehandling. Hun sa jeg ville bli så fornøyd. Vel, i går tok jeg det. Håret er nå paddeflatt og ekstremt elektrisk. Jeg ser ikke(!) bra ut. Noen som har opplevd det samme? Tips? Deppa nå. 5000,- fattigere og kjempestygg. Håret ser ekstremt tynt og pistrete ut. Klistrer seg til ansiktet. Anonymkode: b59da...d2f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Frisøren burde ha informert deg at det er vanlig at håret ser slik ut de første dagene før du får.vaska dem. Når du har vasket håret så vil det se bedre ut. Men du må vente i et visst antall dager før du kan vaske dem igjen Anonymkode: a8a52...992
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Frisøren burde ha informert deg at det er vanlig at håret ser slik ut de første dagene før du får.vaska dem. Når du har vasket håret så vil det se bedre ut. Men du må vente i et visst antall dager før du kan vaske dem igjen Anonymkode: a8a52...992 Vaska dem? Hva snakker du om? Om det er håret du sikter til, heter det det. Det håret, ikke dem håret. TS: Skjønner ikke vitsen. Hår med fall er jo sååå mye penere enn helt slett hår. Anonymkode: cd343...4fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå